vondt i magen

mettel

Flørter med forumet
Har de siste dagene hatt kjempe vondt i magen, er bare 6+3 uker. Husker ikke hvodan det var sist, og er nå nervøs om noe er galt eller om det kun er voksesmerter. Noen som kan hjelpe meg???????????

Det kjennes ut som mens smerter, det er helt nederst i magen, har også mye utflod.

Hadde mye utflod sist også, måtte gå med truseinnlegg i 9 mnd, ikke mye morro[&:] Takk for svar[:D]

Det var noen ganger i begynnelsen, ca rundt uke 5-6, at jeg hadde skitvondt i magen.. samme symptomer som du beskriver samt feber og sykdomsfølelse.... innihampen vondt, trodde jeg hadde fått matforgiftning eller no [&:]
men så var jeg da på ul i forrige uke og alt så bra ut der inne.. sikkert bare helt ufarlig, voksesmerter, menssmerter.. håper det bedrer seg i magen din:)

sånn hadde jeg det også.. ble så bekymra så jeg dro til legen jeg... litt hysterisk førstegangsfødende her[:D] det er visst bare livmora som utvider seg siden barnet vokser.... så det er jo igrunn en positiv ting, men fytti grisen å ubehageli det er... håper jeg var til noe hjelp....[:)]

Back
Topp