vondt i magen

gryjenta

Forelsket i forumet
[:(] hei jeg begynner å bli veldig redd når siden jeg har VELDIG vondt i magen..det kommer og går hele tiden..tror det er lyskestrekkninger men har ikke hatt d så ofte eller så sterke før..
håper det er normalt?
har ikke blødd eller noe men er jo ikke alltid man gjør d heller hvis barnet dør i magen?
jeg var på ultralyd forrige torsdag og da var allt fint.
bør jeg beskymre meg(ringe legevakten??)eller kan det bare være det at livmoren vokser?
er i uke 13.
kjennes ut som mensensmerter men varer ca 5 - 10 min mellom hver gang..
[:-]

Høres ut som kynnere.
Det er i utgangspunktet ikke farlig,med mindre de er veldig kraftige og det varer over veldig lang tid. Jeg var sykemeldt fra uke 18 og ut svangerskapet sist gang pga kynnere. Legen mente at arbeidsdagene ble for lange siden jeg hadde studier og deltidsjobb ved siden av. Så da mente hun det holdt med studiene [:)]
Hvis det er veldig plagsomt,kan du jo ta kontakt med legen [:)]

ok takk[:)] trodde ikke jeg fikk kynnere så tidlig?det har gått over nå,men hadde veldig sterke smerter i går kveld og idag på dagen..føler det hjelper når jeg setter meg ned og slapper av..men jo ikke det hele dagen heller liksom[&:]så får ringe legen hvis det ikke gir seg[;)]føler de ofte kommer når eg ute og trimmer..kommer også bare jeg går fort :/

ORIGINAL: gryjenta

ok takk[:)] trodde ikke jeg fikk kynnere så tidlig?det har gått over nå,men hadde veldig sterke smerter i går kveld og idag på dagen..føler det hjelper når jeg setter meg ned og slapper av..men jo ikke det hele dagen heller liksom[&:]så får ringe legen hvis det ikke gir seg[;)]føler de ofte kommer når eg ute og trimmer..kommer også bare jeg går fort :/

Sånn var det for meg også. Måtte ta det veldig rolig siste halvdelen av svangerskapet. Trening var uaktuelt. Men jeg er ikke så glad i trening uansett jeg,så for meg var det helt greit [:)]

Kanskje bekkenløsning?

nei tror ikke det er bekkenløsning siden det er mer i selve magen(under og over navlen).
kjenner ingenting i ryggen/korsryggen,får bare ikke håpe det er en begynnende bekkenløsning[;)]

Jeg håper også at du slipper unna bekkenløsning! *klem*

Jeg har hatt vondt i magen en stund og fikk påvist UVI! Kanskje du har det?

åja[:D]ja det kan godt være det..pisser jo veldig ofte også + d svir en del..

ORIGINAL: gryjenta

åja[:D]ja det kan godt være det..pisser jo veldig ofte også + d svir en del..

ville dradd ned til lv med en urinprøve... høres ut som UVI...

Back
Topp