Vondt i magen

Silje92

Flørter med forumet
Jeg har utrolig vondt i magen på natten, så sover veldig dårlig. Magen min er også veldig ofte hard. Det sparker ikke så hardt lenger heller, kjenner bare små dytt.
Noen andre som har det slik også? Er det vanlig? [8|]

Huff, det hørtes ikke noe særlig ut, men jeg kan ikke svare på det :(
Jeg våkner også opp om natta, men det er nok mest pga at han sparker så enormt... Magen min går jo i alle vinkler.. Så jeg er nok ikke rette person å svare på dette spm... [8|]

ORIGINAL: Silje92

Jeg har utrolig vondt i magen på natten, så sover veldig dårlig. Magen min er også veldig ofte hard. Det sparker ikke så hardt lenger heller, kjenner bare små dytt.
Noen andre som har det slik også? Er det vanlig? [8|]

eg hadde det på samme måte natt til fredag, sov kun 1 time sammenhengende [&:] vondt i magen og endel kynnere, veldig ubehagelig.. sparkene her er forsatt ganske harde...

Ej he d akkurat som du Ventelykke! Smerte når ej ligg på ei side å so letta d når ej snur mej på andre sida.. Spørs om det e småen som gir krav på plass? [:)]

Det som kan gjøre at du ikke kjenner så tydlige spark kan være for Babyen har snudd seg en annen vei og spenner et annet sted en du er vane med å kjenne det,,, Og at magen strammer seg er forberdelser, Var inne på sykehuset en tur og fikk skjekket det på meg selv men det var for jeg hadde litt blødniger også. Men den hadde snudd litt på seg og jeg hadde Rier så fikk rie dempende... Som jeg går på nå..Men vist det blir verre ville jeg snakket med legen eller jm.

Det er nok ganske vanlig at man får forstyrret nattesøvnen og at harde spark går over til å bli bevegelser. Når du sier at magen er hard, mener du da at du sliter med å gå på do eller at den strammer seg? Hvis det er det første vil jeg absolutt anbefale Frukt & Fiber som du får kjøpt på helekosten (jeg tar 1 stk. annenhver dag nå), hvis ikke er det nok kynnere du kjenner. Begge deler er like normalt så langt som vi har kommet nå [:)]

Back
Topp