Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tok keisersnitt for 6 mnd siden. Nå har jeg vondt helt nederst i magen, omtrent der jeg har arr etter keisersnittet, når jeg trener. Noen andre som har opplevd dette? Det føles ikke ut som det er muskelstivhet.
Jeg tok også ks for 6 mnd siden. Har ikke vondt når jeg trener løping etc, men har blitt veeeeldig støl nå etter å ha begynt med styrketrening. Hos meg er det nok musklene som ikke er sterke nok ennå. De har jo tross alt blitt skåret over...
Hvis du har begynt å trene nå i det siste, kan det hende det er musklene dine som ikke har kommet seg helt???? Tror det er viktig å begynne litt forsiktig, hverfall!
Jeg har gått på barseltrening i 10 uker hvor vi har trent mage og rygg. Da har jeg ikke hatt vondt. Men nå ville fysioterapeuten min at jeg skulle begynne med litt tyngre øvelser så har begynt hos en personlig trener. Det var mye hardere enn hva jeg har gjort til nå, men det kjennes ikke ut som smertene er muskulært, det er akkuratt som om det er noe i arrvevet etter keisersnittet. Det er en brennende følelse når jeg skal sette meg opp av senga feks og sit sit ups orker jeg ikke tanken på lenger.