Vondt i magen ved navlen

JeanetteB

Glad i forumet
Er det noen som har opplevd det? Har hatt vondt siden i går kveld, klarte ikke å ligge på siden, noe jeg har gjort hver dag hele svangerskapet. Det er på høyre siden av navelen og er enda mer vondt når jeg trykker inn.
Det første jeg tenkte var at det er en muskelstrekk eller noe sånt, men blir jo litt beskymret. Jeg vet jeg ikke bør ha det, men har så høy terskel før jeg ringer legevakten. De er ikke så flinke her... Bør jeg bare vente å se om det går over eller bør jeg ringe?

Har ikke fjernet blindtarmen nei, så har tenkt de tanker også. Har vært veldig kvalm i det siste, men lurer på om det er en urinveisinfekjon pågang her...
Har fått time på legevakten om en times tid, de ville ha meg opp på sjekk. Er så mye nytt som jeg ikke vet om, så sikkert lurt å bare sjekke det.

Lykke til hos legen[:)]

ORIGINAL: Kidada

Lykke til hos legen[:)]

Hold oss oppdatert[;)]

[:)]

Fikk beskjed om at det bare var musklene som strekker seg og at jeg fikk ta en paracet.. Han kjente på det området jeg hadde vondt og hele seansen tok 2 minutter. Ingen urinveisinfekson heldigvis.
Han har sikket rett, men har hatt veldig dårlig erfaring med denne legen før. Ble sendt hjem med lungebetennelse sist jeg var hos han, med diagnose influensa... Så litt beskymret er jeg enda...
Men får no bare stole på han, og satse på at det går over [8D]

ORIGINAL: Kidada

Hvis du føler deg usikker så ringer du føden neste gang, ikke legevakta [;)]
Det er min erfaring..[:D]

God bedring[:D]

Takk for tipset, skal gjøre det om det ikke blir bedre [:D]

Back
Topp