Vondt i magen/ underlivet

Bruker59ce

Flørter med forumet
Hei jeg fødte for 4 mnd siden, alt gikk fint og greit for seg,men veldig fort. Jordmor kalte det en styrtfødsel. Men jeg har i det siste begynt å få smerter nederst i magen som kan stråle end mot underlivet og sidene. Spesielt når jeg ligger på ryggen. Kan våkne om natten eller morgenen av smertene. Hva kan dette være? Er dette normalt?
Jeg har og får ikke slappet av så veldig mye pga at jeg nå har tre barn og mannen min har slitt med angst og panikkanfall siden april. Fikk også bekkenløsning i siste trimesteret.
 
Hei!
Ser det en stund siden du sente in det spørsmålet. Håper det går bedre med deg nå.

Har du utført en GU etter du fødte for å se at alt var normalt igjen? i utgangspunktet ville jeg anbefalt deg å gå til legen eller gynekolog for å se at du ikke har fått noen infeksjoner. Det trenger ikke å ha en sammenheng med fødselen. Da du våkner av dette og det påvirker søvnen bør du undersøke det nærmere.

Ang når det gjelder mannen din så kan svangerskaps og fødsel påvirke fars psyke mye mer enn en skulle tro. Får han hjelp, evt går dere et sted der dere kan få hjelp? Hjelp til å planlegge dagen og søvnene så dere begge får sovet og dere får tatt vare på den lille på en tilfredstillende måte. Dere kan snakke med helestasjon evt familievern kontoret:)

Ønsker dere masse lykke til!
 
Back
Topp