Vondt i magen u 18

Summer

Flørter med forumet
Noen som har opplevd å ha vondt nederst til venstre for magen? Kjenner det veldig godt når jeg beveger meg. Samtidig som jeg også har vondt i ryggen. Men det verste er likevel magen som er ganske vondt. Er 18 uker. Noen som kjenner seg igjen?
 
Ja!! Har det akkurat på samme måte! Gjør vondt nederst til venstre og veldig vondt å trykke der... jeg skjønner ikke hva det kan være.. Jeg ringte jordmor faktisk. Vi avventer svar på urinprøve da jeg hadde urinveisinfeksjon for litt siden, så vi mistenker at jeg har det igjen..
 
Jeg har det også sånn, bare at det varierer fra hvilken side det er på. Hos meg har vi antatt at det er cyster som blir strekt/klemt når ejg beveger meg eller bekkenet. Er du urolig så ta en telefon til jordmor, ikke noen grunn til å gå rundt å bekymre seg :)
 
Japp!:arghh: Ene dagen er det venstre, andre dagen er det høyre! Plagsomt og skikkelig skummelt. Jeg fikk det undersøkt og de fant ikke noe feil:)
Antar det er ubehag/smerter knyttet til at ting vokser og gror :Heartpink var litt deilig å se det er fler! Jeg er i slutten av uke 19!
 
Det er en sving i tykktarmen på venstre side nede der det kan samle seg luft og «annet» hvis man er litt forestoppet/oppblåst. Få det sjekket, men det er godt mulig det er luftsmerter derfra. Det kan gjøre infernalsk vondt. Har selv vært på akutten med luftsmerter en gang ifb forstoppelse. Sikker på at tarmen hadde revna :arghh::hilarious:
 
Jeg har også hatt det sånn! Fikk beskjed av jordmor om at det mest sannsynlig var ligamentsmerter. Helt normalt:)
 
Var hos jordmor idag og hun sa det kunne være ligamentsmerter eller kynnere? Men kan man kjenne kynnere på kun en side av magen?
 
Back
Topp