Vondt i magen! *Oppdatering2 :-(

Havets fru

Forelsket i forumet
MAI 2013
Det verker i nedre del av magen.. Har hatt vondt i magen noen dager nå, men de siste to dagene har det blitt mye verre.. Nå svir det som bare det! Rett over skambeinet og på sidene.. Noen som kjenner til slik type magesmerte?
Har også hatt litt brun utflod ei uke nå.. Hos legen på tirsdag sa hun at så lenge det ikke kom frisk blod skulle det ikke være farlig..
-------------- Skulle til å si god natt til søstra mi idet jeg kjente at det rant voldsomt i trusa. Sprang på do og trusa var full i mørkt blod! Rant også endel i do.. Mørkt blod med litt levringer i, men ingen klump! Fikk på ny truse og innlegg. Ringte legevakta og har fått ul imorgen kl11. Nå blør jeg ikke så mye, og har ikke vondt i magen så håper virkelig at alt er bra med lisjegullet vårt! Spent på dagen i morgen..
-------------------------------------------------------
Da har jeg kommet tilbake fra sykehuset.. Ul viste en baby som var 7+5 og uten bankende hjerte.. Så har hatt en MA. Ble innlagt på sykehuset, og fikk tabletter som skulle sette igang "fødselen".. Fikk kjempevonde smerter, greide knapt å puste på det verste! Men det var ikke nok til at babyen kom ut, så da var det rett inn på operasjonsstua.. Det var så deilig å kjenne at narkosen tok tak slik at jeg slapp smertene.. 
Etter at jeg våkna kjentes kroppen mye bedre ut, selv om jeg var dårlig av narkosen..
Jeg får holde meg hjemme hos familien noen dager i og med at mannen er på sjøen.. Prøve å ta det med ro.. 
Kjenner at dette er helt grusomt med tanke på at dette er andre gang jeg mister.. Men har heldigvis en styrke i en som er sterkere enn meg, og det hjelper meg nå..
Gynekologen sa at neste gang skal jeg følges opp nøye, så det er bra!
Så da er det bare å håpe at det går bra neste gang jeg er gravid, uansett når dette blir..

kan det være urinveisinfeksjon?

Smerten er ikke så langt ned.. Så tror ikke at det er det. Er akkurat der livmora er.. Gir seg heller ikke. Får nok bare prøve å ta det med ro å slappe av.. Synes det er litt ekkelt med en sånn type smerte.. 

Huff, det hørtes ikke godt ut. Håper virkelig at alt er bra med mini. Masse lykke til i morgen <3

Neineinei :( Så mye skummelt som skal skje nå!! 
Håper lillen din har det godt i magen og at det bare var noe som måtte ut... At du får se en frisk og aktiv baby på skjermen i morgen... 

Lykke til!! 

Å nei å nei!:(
Krysser alt jeg har for at det bare er en uskyldig blødingn:(<3
Masse Lykke til!

Uff, håper alt står bra til med babyen din! Lykke til på UL

Uff... Du er vel på UL nå tenker jeg.
Håper alt er bra med babyen din :)

Lurer veldig på hva som skjer hos deg nå.... :/

Rugekasse skrev:
Lurer veldig på hva som skjer hos deg nå.... :/

Åssen går det med deg?

venter virkelig på oppdatering... krysser alt jeg har for at det har gått bra !

Anik skrev:
Det var kjempe triste nyheter:(( Masse lykke til videre, og godt du blir fulgt opp neste gang!

Sender deg en klem!

Så trist å høre! Det der er grusomt å oppleve...
Ønsker deg masse lykke til i tiden framover, så håper jeg en ny spire klorer seg fast og blir der inne i 40 uker!! 

Nei og nei... Dette var utrolig trist :(
Og det er så urettferdig at noen må gjennom det forferdelige å ikke bare miste èn gang, som er ille nok i seg selv, men to ganger... :(
Jeg ønsker deg masse lykke til i nytt forsøk på baby, og krysser alt jeg har for at spiren vokser som den skal neste gang. Håper også at mannen din kommer hjem snart. Kan tenke meg det er ekstra tungt å oppleve dette når han er så langt unna.
Stor klem.

Nei, så forferdelig trist! Sender deg masse klemmer!

Utrolig trist at det endte slik:-( Håper en ny spire finner veien snartnog klorer seg fast i 9 mnd. Masse lykke til videre!

Frk.Careface skrev:

Anik skrev:
Det var kjempe triste nyheter:(( Masse lykke til videre, og godt du blir fulgt opp neste gang!

Sender deg en klem!

Back
Topp