Vondt i magen og verker i korsryggen

Lilje92

Gift med forumet
Junilykke 2020 ♡
Junibollene 2023
Blæ.. Det verker i magen, som om hele magen har mageknip. Og korsryggen min verker også. Dette gjelder når jeg ligger. Hvis jeg går blir det litt bedre, men bare for en liten stund. Noen som har opplevd noe lignende? Hva kan det være? :/
 
Blæ.. Det verker i magen, som om hele magen har mageknip. Og korsryggen min verker også. Dette gjelder når jeg ligger. Hvis jeg går blir det litt bedre, men bare for en liten stund. Noen som har opplevd noe lignende? Hva kan det være? :/

Nå har jeg ligget i ro siden tråden ble opprettet, inntil bbhugme'en. Korsryggen har gitt seg, men nederste delen av magen, altså omtrent der jeg føler livmora mi var før graviditeten og litt ut på sidene, strekker/verker så voldsomt! Ligger helt i ro men det er liksom et slags verk/krampe der... Skjønner det ikke! Er det bare livmora som utvider seg og magen som vokser litt for fort for sitt eget beste? :p Kjenner masse spark fra vesla da, så jeg er ikke bekymret sånn sett. Men fader da, det er ubehagelig å ha det sånn her!
 
Idag når jeg våknet hadde jeg så vondt i ryggen at jeg var kvalm.. Hjalp å gå noen runder på stuegulvet heldigvis :) Er også helt stinn og hard i magen, er vanligvis ganske myk.
 
Idag når jeg våknet hadde jeg så vondt i ryggen at jeg var kvalm.. Hjalp å gå noen runder på stuegulvet heldigvis :) Er også helt stinn og hard i magen, er vanligvis ganske myk.

Ja, har gått meg en tur nå og syns det hjelper litt! Det er nok forhåpentligvis bare magen som vokser litt over evne :p
 
Back
Topp