Vondt i magen og diare

tryllering

Betatt av forumet
Hva ville dere ha gjort?
I går grilla jeg og mannen min flintsteak til middag, og i mårrest våkna jeg med skikkelig vondt i magen og diare. Har hatt det sånn utover hele dagen i dag. Har prøvd å fått kontakt med jordmor og lege, men kommer ikke i kontakt med noen av dem. Synes det blir litt drastisk å ringe på føden.
Går med skikkelig angst for at jeg kanskje er blitt matforgifta. Har noen vært ut for noe lignende?
 
Heisann.
Har hatt det slik i noen dager jeg også! Var på legevakten på lørdag og legen sa, at for min del kommer det nok av stress og litt for mye å tenke på den siste tiden. Han rådet meg til å ta det med ro, så ville det nok gå over av seg selv. Var ikke noe farlig for barnet. Men...for all del....prøv å få tak i legen hvis du fortsatt er bekymret. Det koster så lite å reise en tur ekstra. God bedring. Trøste klem fra lille meg
 
Jeg vet i alle fall at magekatarr er noe som går om dagen, ble helt slått ut av det selv for et par uker siden. Men i følge legen blir ikke babyen påvirket av det i det hele tatt, så det var ikke noe å tenke på.
God bedring, håper du kommer det fort!
 
Jeg er også plaget med dårlig mage og diarè for tiden.. har selv hatt det noen dager.. om det ikke går over så får jeg ta det opp med legen min, men det er betryggende å høre at det ikke bare er meg som har det for tiden
 
Back
Topp