vondt i magen, mors melk erstatning

Marit30

Første møte med forumet
Vår gutt er nå 3 månd, hver gang han skal ha ma skriker han, både under og etter måltid. Vi bruker nå nan 1, har prøvd nanh1 uten forandring. noen som har noen råd tips?
 
snuppa her va å veldi plaga med mage, bytta te colett og det blei litt bedre...
oxo fikk æ tips om probiotika ;)
så nu e snuppa meget fornøyd og magen e god ;) så prøv colette si mme og ha 1/4 probiotika i mårra melka ( får kjøpt det på helsekost ) =)=)
håpe det ordne sæ ;)
 
Snuppa vår startet med NAN1 og fikk veldig vondt i magen av den. Vi byttet til collett, magen ble bedre, men hun begynte å gulpe i mengder. Så nå i dag har vi kjøpt hipp og skal prøve den ut. 
 
Vi brukte NAN til småen som er 2,5 mnd men i går kjøpte jeg HiPP og jeg er veldig fornøyd så langt!! Første flasket gulpet han nesten opp alt igjen og jeg tenkte at det var et bomkjøp, men etter den første flasken har han nesten ikke gulpet i det hele tatt og han vil ligge mye lengre på magen, noe han ikke ville for noen dager siden (lurer kanskje på om det var pga mageknip...) 
Hvilken størrelse på smokken bruker du da? Kan hende det ikke kommer nok ut og at han må suge seg ihjel for å få melken og blir da irritert. Sånn var det med småen her i hus men når vi byttet til smokk med 2 hull gikk det mye bedre
 
Back
Topp