Vondt i magen, luft?

Mars18oktober19

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Er kun 12 dpo. Hatt positiv test siden 9. Men jeg har så mye luft i magen! Det gjør også kjempe vondt. Men det er på høyde med navel så tenker det da må være luft? Kan man få slike symptomer såpass tidlig?
Har du noen råd om hvordan bli bedre? Beklager detaljer. Er også jevnt kvalm. Dette blir tøft merker jeg hvis det skal fortsette sånn

Jeg fikk tips fra min gynekolog om å ta minifom, reseptfrie piller på apotek. Og kutte ut alt av løk,kål,bønner og brus [emoji28] det funket. Forrige svangerskap hadde jeg veldig luftsmerter,men det hjalp når jeg fulgte disse tipsene[emoji106] Verdt et forsøk, luftsmerter kan være forferdelig vondt!

Jeg fikk tips fra min gynekolog om å ta minifom, reseptfrie piller på apotek. Og kutte ut alt av løk,kål,bønner og brus [emoji28] det funket. Forrige svangerskap hadde jeg veldig luftsmerter,men det hjalp når jeg fulgte disse tipsene[emoji106] Verdt et forsøk, luftsmerter kan være forferdelig vondt!

Enig med deg! [emoji4]

Kutt alt av mat som kan gi luft er mitt beste tips. Hold deg også unna kullsyre og kaffe.

Jeg kan ikke spise noe med løk eller løkpulver i, da får jeg luft og luftsmerter i magen.

Back
Topp