Vondt i magen, hver dag

Lolitaa

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Hei! Dette et første gang jeg er gravid, så skjønn at jeg er litt skeptisk! Jeg har vondt i magen hver eneste dag, ikke hele dagen, men på et tidspunkt hver dag har jeg vondt i magen. Det er ikke SKIKKELIG vondt, men samtidig ikke behagelig. Har ikke sett noe blod enda, og ber til gud om at det ikke kommer..

Noen som vet hva dette kan være? Vet jo at livmoren skal utvide seg, men syns det virker som litt vel mye aktivitet når den skal utvide seg hver dag.. Bør jeg oppsøke lege? Er 5+2 idag

Å nei! Har ingen peiling, helt fersk. Har bare litt sånn små stikk innimellom, ikke hver dag.

Vil ikke skremme deg, særlig siden jeg som sagt ikke har peil, men høres ikke dette litt likt ut som det dere snakker om i denne tråden? Kanskje du skal ringe lege.

Eller ... høres jo ikke helt likt ut, siden du sier det ikke er sååå vondt. Sikkert noen andre som har mer peil som svarer snart! Skjønner engstelsen, håper det ikke er noe!

Håper virkelig ikke det! Tror jeg må ringe legen imorgen å få snakket litt med han. Bor på en liten plass uten jordmor, og hun kommer desverre ikke ut hit før jeg er i uke 8 ca, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre, eller hva legen kan gjøre..

Jeg fikk akutte smerter i nedre del av magen mandags kveld. Kjentes ut som noen stakk meg med kniv. Følte meg veldlg obstipert og. Jeg ringte legen tirsdag morgen da jeg våknet midt på natten med samme type smerter. Fikk komme inn til lege samme dag. Tok crp og hb. Legen sa det ikke var farlig da jeg ikke hadde blødninger. Alt var fint. Hu kjente meg også på magen for å kjenne om jeg var øm. Hun ba meg ringe igjen vist smertene skulle komme igjen og ved blødninger.

Sånn hadde jeg også I første svangerskap,ble sendt rett på sykehuset på ul, i frykt for at det var utenfor livmor. Det var det heldigvis ikke,og konklusjonen var at det var livmor som strekte seg.
Men, jeg ville ha tatt kontakt med legen om jeg var det. Sjekk heller en gang for my enn for lite . Lykke til :)

Sånn hadde jeg også I første svangerskap,ble sendt rett på sykehuset på ul, i frykt for at det var utenfor livmor. Det var det heldigvis ikke,og konklusjonen var at det var livmor som strekte seg.
Men, jeg ville ha tatt kontakt med legen om jeg var det. Sjekk heller en gang for my enn for lite . Lykke til :)
Tror jeg ringer legekontoret imorgen jeg! :) ❤️

Trenger ikke være noe:-) jeg hadde veldig vondt i magen hver dag de første 4 ukene. Avtatt nå, og er i uke 7

Trenger ikke være noe:-) jeg hadde veldig vondt i magen hver dag de første 4 ukene. Avtatt nå, og er i uke 7
Håper jeg bare opplever det samme som deg!

Back
Topp