"vondt" i magen hele tiden..

Soulchild

Betatt av forumet
Hei jenter!

Eg har i halvannen uke hatt en slags vondt i magen. Det hele begynte vel egentlig for en 3-4 uker siden, da jeg var 18-19 uker på vei.
Det føltes som sterke sammentrekninger, på måte at magen strammet seg veldig, og det lindret å justere posisjonen litt..
Men nå i det siste, har det vært slik at bare jeg bruker magemusklene,
noe vi gjør ganske ofte- bare jeg bøyer meg og knyter skolissen, eller reiser meg opp fra sofaen, bærer noe, så kjenner eg denne ekstreme stramme følelsen. Det skjer faktisk HELE tiden eg bruker magemusklene.
Kjennes nesten ut som tidenes gangsperr i magen.. på en måte.. :P

Er lite kjent med dette her, og sikker på at det ikke er noe farlig.. men bare lurer på om flere har det akkurat slik?

Spurte jordmor for noen dager siden, og hun sa at det nok bare var livmoren som "øvde" seg til fødselen.

Det er vel forskjellig fra person til person tenker eg.. :)

Måtte bare skrive det her inne..:)

Har hatt det lenge nå. Ubehagelig men normalt vil jeg si ;)

Ja.. Tenker meg det. Er sånn hele tiden.
Og har fått beskjed om å ikke ligge på ryggen.. Men må alltid ligge noen minutter slik. Og når eg strekker meg helt ut, river det skikkelig i magen..

Igår fikk jeg skikkelig åndenød i tillegg. Normalt?

Hatt det slik noen dager jeg også :smiley-angry017 . Er så vondt at jeg ikke får puste og blir faktisk litt redd mens det står på:( . Kjennes ut som noen bruker navlen min som sprettert fra insiden. Ekstra vondt når jeg er på jobb, er så vidt jeg klarer å fullføre dagen:( Er det slik for deg også??

Nei, føles ikkje slik tror eg.. Eg har det helt nederst imagen nesten som menssmerter og gangsperr.

Åndenøden har ikke noe med det å gjøre..det kommer når jeg ligger. Akkurat som om lungene mine blir presset..??:confused:

Jeg å har hatt det sånn de siste ukene... Så da håper vi det er normalt da enn så lenge så mange har det :)

Back
Topp