Vondt i magen - hadde dere ringt legen?

dolly duck

Elsker forumet
Har siden i kveld kl 19.00 hatt gjevnlig vondt i magen. kanskje det er kynnere, eller luft i magen, jeg aner ikke. Har vondt, men klarer meg igjennom smertene men det gjør vondt.

Skal jeg ringe lege, eller bare lar jeg vær? føler meg litt hysterisk[8|]

Opp-

Tror jeg hadde gjort det om jeg fortsatt hadde vondt i morgen.. eller allerede ikveld om det er veldig veldig vondt selvfølgelig.. skader ikke å forhøre seg.. 

Viss det regelmessig blir vondt bør du vell gjere det, men viss du kan leve med det, så ville eg ha venta til imorgon tidlig for å sjå korleis formen var då=)

Bedre å være hysterisk en gang for mye en 1 gang for lite [:)]

Når eg hadde kraftige smerter i magen for noen uker siden så maste mannen meg om at eg burde ringe legen men eg såg ikkje vitsen, til slutt tvingte han meg til å ringe og det var eg glad for!

Eg ble sendt rett opp på sykehuset og låg der i flere dager med en muskelblødning i magen!

Så etter min erfaring så ringer eg heller 1 gang for mye en 1 gang for lite [:)]

Men ser du er gravid så kan jo være luftsmerter eller kynnere, men er jo alltids betryggende å få en time i tilfelle [:)]

Jeg ville ringt.. Det skader ihvertfall ikke å ta en telefon[:)]
Så kan de jo vurdere der om du skal komme på en sjekk eller ei

Huff, liker ikke å mase, å kjenner jeg blir litt små flau om det bare er luft[X(]

Luft kan ver vondt? sånn veldig vondt?[8|]

ORIGINAL: dolly duck

Huff, liker ikke å mase, å kjenner jeg blir litt små flau om det bare er luft[X(]

Luft kan ver vondt? sånn veldig vondt?[8|]

Er ikke mas. Du er gravid og da skal en ihvertfall være obs..  Men ja luftsmerter kan være VONDT!!

Back
Topp