Vondt i magen..... bør jeg ringe mannen som er 8 timer unna?

Bruker64es

Blir kjent med forumet
Vondt i magen i dag....... men så usikker.... litt sånn som ulming når man skal få mensen, men lillegutt bevege seg inni der...ingen ekstra utflod eller noe.....

Men mannen er i oslo og skal egentlig være der til mandag ( har henten moren sin på flyplassen ) Men det tar 8 timer å kjøre hjem, og om det skulle starte, så vet jeg ikke hvor lang tiddet tar med fødsel....

Det er 10 dager til termin i dag, nr 3..... de andre kom 5 og 2 dager før.....

Men vil ikke ødelegge deres tur med en falsk alarm....

Uff, vanskelig å svare....
Skjønner godt at du vil ha mannen i nærheten med en gang du merker noe.... Men likevel er det ikke mye du merker... Har du hatt kjappe fødsler før?

Jeg fikk første og andre man også 2 og 5 dager før også og nå er jeg fullgåtte 40 uker, tror og håper hele tiden at noe er snart i gang men nei da..... Tredje man er vel en luring som det sies..... Men kan jo ikke fortelle deg å ta det helt med ro selv om ingenting skjer hos meg :eek:

Tror jeg hadde snakket med mannen og hørt hva han synes også....

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Uff, da! Håper han rekker å komme hjem til det skjer noe!

Her hadde ikke min bedre halvdel fått reist bort så nærme terminen! Man veit jo aldri!
Så om jeg hadde vært redd for at det var noe på gang hadde jeg ringt å snakket med han! Og her hadde han kommet hjem!

Vondt i magen i dag....... men så usikker.... litt sånn som ulming når man skal få mensen, men lillegutt bevege seg inni der...ingen ekstra utflod eller noe.....

Men mannen er i oslo og skal egentlig være der til mandag ( har henten moren sin på flyplassen ) Men det tar 8 timer å kjøre hjem, og om det skulle starte, så vet jeg ikke hvor lang tiddet tar med fødsel....

Det er 10 dager til termin i dag, nr 3..... de andre kom 5 og 2 dager før.....

Men vil ikke ødelegge deres tur med en falsk alarm....
Hvordan gikk det her ? :) håper alt ordnet seg. Sniker fra oktober ;)

Back
Topp