Vondt i magen av stram tights??

Bruker187cat

Forelsket i forumet
Jeg bruker vanligvis tights (fra Gina)
Men har i det siste merket at den strammer veldig, klarer å få den opp rett over navlen.. Men får vondt i magen! Tror jeg må handle flere mammabukser, for da får jeg ikke vondt :)

Noen andre som opplever dette med de gamle klærne??

KJenner meg såååå absolutt igjen i det du skriver! Sitter å shopper mammabukser i skrivende stund, får nå gidder jeg ikke presse magen oppi de strame buksene lengre .p
Så en veldig fin tights på happymum.no

Ja, kjenner meg igjen! Må nok handle noen mammabukser nå ;)

Ja jeg også må ha flere.. Har kjøpt 2 stk men blir fort skitne på jobb, så må innom hennes å handle flere :) greit å prøve først ;)
Trodde egentlig tights skulle gå greit siden det er stretsji, men er at strikke oppe strammer veldig på magen.. Mye mer komfi med sånn stor og god elastisk strikk som i mammabuksene :)

Trur det va på lindex eller kapphal eg har kjøpt sånne "ballongbukser", de e kjempe gode å ha på seg på jobb.. de har ikke strikk noen plasser og de strammer ikke ;) og de kan du bruke etter svangerskapet og ;)

Trur det va på lindex eller kapphal eg har kjøpt sånne "ballongbukser", de e kjempe gode å ha på seg på jobb.. de har ikke strikk noen plasser og de strammer ikke ;) og de kan du bruke etter svangerskapet og ;)

Lurt ;) det må handles :) blir en tur til byen snart da.. Takk for tips ;)

Jeg bruker bare tights nå, men jeg drar kanten ned, og ikke opp, kan ikke ha buksa opp på magen, over navlen er uaktuelt!Det er sååå ubehagelig! Jeg har gått fra str S/XS til M, og nå er tiden snart inne for å øke str igjen..

Back
Topp