Tcsk Mamma til 2♥️
Forelsket i forumet
Har murringer idag, vondt i magen nesten mens smerter. Kan jo ikke ta test, redd for mensen:/ det er idag 8 dager siden egget ble befruktet og festet seg nok igår kansje. Noen andre som har opplevd lignende?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testa negativ idag. 4 dager etter innsett av 5 dagers blasto. Testdag er 1/2Kan jo være egget som fester seg, eller gravidrelatert. Du kan jo også teste, men sannsynligvis for tidlig. Jeg fikk såvidt positiv kvelden 4 dager etter innsett, men jeg har aldri fått noe veldig tidlig positiv uansett.
Testa negativ idag. 4 dager etter innsett av 5 dagers blasto. Testdag er 1/2
Får prøve nå mellom helgen. Venter «mens om enda 6 dager» i følge planen. Satt inn 5 dagers på mandag men burdte kansje se noe ilp helga?Ble ikke strek før kvelden 4dager etter 5dagers her, så er enda muligheter. Og da hadde jeg bare såvidt strek Vis vedlegget 397153
Kan fremdeles bli positiv ila de neste dagene.
Forøvrig, jeg har kun hatt fryseinnsett, mulig murringer kan komme som ettervirkning av uttaket også, det er jeg litt usikker på.
Vil tro du vil se noe ila helgen om det er positivt, ja. Men man vet jo aldri, plutselig tester man litt sentFår prøve nå mellom helgen. Venter «mens om enda 6 dager» i følge planen. Satt inn 5 dagers på mandag men burdte kansje se noe ilp helga?
Har mens smerter hver dagVil tro du vil se noe ila helgen om det er positivt, ja. Men man vet jo aldri, plutselig tester man litt sent
Puppene er ikke ømme mer, satt inn blasto mandag er det ikke dag 5 idag da lørdag? Har luft i magen å mens murringer hatt det siden onsdag. Er helt blendahvit idag, vet jo at det bare er 50% sjangs men jeg hadde så troa. Testdag er liksom 1/2 men forventeter mens om 5 dager. Håpet jo det skulle klaffeHer kom det ultrasvake streker etter tidsfristen 6 dager etter innsett Ingen smerter, kun litt svake murringer og kvalme.