Vondt i magen 3 dager etter innsett av blasto

Tcsk Mamma til 2♥️

Forelsket i forumet
Har murringer idag, vondt i magen nesten mens smerter. Kan jo ikke ta test, redd for mensen:/ det er idag 8 dager siden egget ble befruktet og festet seg nok igår kansje. Noen andre som har opplevd lignende?

Kan jo være egget som fester seg, eller gravidrelatert. Du kan jo også teste, men sannsynligvis for tidlig. Jeg fikk såvidt positiv kvelden 4 dager etter innsett, men jeg har aldri fått noe veldig tidlig positiv uansett. :P

Testa negativ idag. 4 dager etter innsett av 5 dagers blasto. Testdag er 1/2

Ble ikke strek før kvelden 4dager etter 5dagers her, så er enda muligheter. Og da hadde jeg bare såvidt strek :p IMG_20221101_233808.jpg

Kan fremdeles bli positiv ila de neste dagene.

Forøvrig, jeg har kun hatt fryseinnsett, mulig murringer kan komme som ettervirkning av uttaket også, det er jeg litt usikker på.

Ble ikke strek før kvelden 4dager etter 5dagers her, så er enda muligheter. Og da hadde jeg bare såvidt strek :p Vis vedlegget 397153

Kan fremdeles bli positiv ila de neste dagene.

Forøvrig, jeg har kun hatt fryseinnsett, mulig murringer kan komme som ettervirkning av uttaket også, det er jeg litt usikker på.
Får prøve nå mellom helgen. Venter «mens om enda 6 dager» i følge planen. Satt inn 5 dagers på mandag men burdte kansje se noe ilp helga?

Her kom det ultrasvake streker etter tidsfristen 6 dager etter innsett :p Ingen smerter, kun litt svake murringer og kvalme.

Her kom det ultrasvake streker etter tidsfristen 6 dager etter innsett :p Ingen smerter, kun litt svake murringer og kvalme.
Puppene er ikke ømme mer, satt inn blasto mandag er det ikke dag 5 idag da lørdag? Har luft i magen å mens murringer hatt det siden onsdag. Er helt blendahvit idag, vet jo at det bare er 50% sjangs men jeg hadde så troa. Testdag er liksom 1/2 men forventeter mens om 5 dager. Håpet jo det skulle klaffe

Back
Topp