Vondt i magen, 12+3

lilleJ

Betatt av forumet
Hei,

Er 12+3 idag og har fra og med igår hatt skikkelig vondt nede i magen på venstre side. Over lysken, men på gode 10cm bortover. noen som har opplevd dette?

Man går jo å bekymrer seg mye (litt for mye kanskje), og siden jeg ikke kan huske å hatt det slik med førstemann blir jeg litt bekymra selvfølgelig. Hvertfall når man leser om MA etc. Har ikke hatt noen blødninger. Heller aldri hatt SA eller MA før.
Snakket med jordmor idag og hun mente det kunne være «voksesmerter», men skulle ta kontakt på mandag hvis ikke det var blitt bedre.
 
Tror det er det jeg har nå, det er grusomt. Litt vanskelig å lokalisere synes jeg, men mer på venstre side ja. Jeg er 12+0. Jeg var på ultralyd i går, og utvikling siden ultralyd uke 7 var veldig bra. Aktiv liten krabat, med hjerte som slo. Vet ikke om det hjelper deg, men mener det er samme smertene som jeg fikk i går. Tror det er voksesmerter.
 
Jeg har noe lignende innimellom. Ikke så sterke smerter, akkurat, for min del, da, men samme område. Er ikke noe bekymra for det, men jeg har jo ikke de sterkeste smertene heller, da. Skjønner det er skummelt, men forhåpentlig er det bare voksesmerter :)
 
Tror det er det jeg har nå, det er grusomt. Litt vanskelig å lokalisere synes jeg, men mer på venstre side ja. Jeg er 12+0. Jeg var på ultralyd i går, og utvikling siden ultralyd uke 7 var veldig bra. Aktiv liten krabat, med hjerte som slo. Vet ikke om det hjelper deg, men mener det er samme smertene som jeg fikk i går. Tror det er voksesmerter.

Tusen takk for svar! Godt å høre UL viste at alt var bra. Høres ut som vi har det samme. Skal på UL om to uker, så får bare krysse fingrene for at alt er bra❤️
 
Det høres ut som ligamentsmerter! Er skikkelig ubehagelig, men helt normalt og et tegn på at livmor utvider seg!:happy:
 
Det høres ut som ligamentsmerter! Er skikkelig ubehagelig, men helt normalt og et tegn på at livmor utvider seg!:happy:

Det er vondt, eller kanskje mer ubehageigvondt om du skjønner!! Ligamentsmerter er det samme om voksesmerter?
 
Det er vondt, eller kanskje mer ubehageigvondt om du skjønner!! Ligamentsmerter er det samme om voksesmerter?

Jepp, det er det! Føles som stikkinger eller at det er noe som «drar seg»!
 
Back
Topp