Vondt i mage/rygg

M*

Forumet er livet
VIP
Det er utrolig hvor fort man glemmer fra gang til gang... Men jeg føler jeg har en del mer smerter denne gangen her. Både i rygg, mage og lysken. Flere som føler på en del ubehag? Har myye stikkinger. Jeg hadde stikkinger de andre gangene også, men ikke så intenst.
 
Har det slik jeg også. Mye ubehag på venstre side. Ikke så mye stikking men en slags brennende følelse! For å ikke snakke om korsryggen, den er plagsom for tiden.
 
Har hatt murringer i korsryggen, litt menssmerter i magen og stikkinger på høyre side. Ikke så veldig plagsomt, men nok til at jeg hadde lurt på hva det var hvis jeg ikke visste at jeg er gravid. Har også glemt mye fra sist, men husker at bekkenet begynte å krangle i uke 8-9.
 
Foreløpig i kjempe form, bortsett fra at jeg er super trøtt. Slet mest med kvalmen sist, men også en del smerter i rygg og bekken.
 
Mye stikkinger, virker som det blir verre for hvert sv.skap for meg! I går hadde jeg så vondt i ryggen at jeg måtte gå og legge meg:p
 
Mye stikkinger, virker som det blir verre for hvert sv.skap for meg! I går hadde jeg så vondt i ryggen at jeg måtte gå og legge meg:p

Det er nesten litt betryggende å høre, for jeg også mener bestemt at jeg har mye mer vondt denne gangen her :)
 
Hadde ikke noe smerter murringer i det hele tatt med første men denne gangen har jeg mye :)
 
Har vondt korsryggen, magen og begge lyskene. Skikkelig mens-symptomer som jeg har hatt i halvannen uke.
Igår begynte jeg få lyserosa på papiret når jeg er på do... Og Idag er jeg kvalm og uvel, og meg vondt i magen... Håper det ikke er tegn på tidlig SA...
 
Har vondt korsryggen, magen og begge lyskene. Skikkelig mens-symptomer som jeg har hatt i halvannen uke.
Igår begynte jeg få lyserosa på papiret når jeg er på do... Og Idag er jeg kvalm og uvel, og meg vondt i magen... Håper det ikke er tegn på tidlig SA...

Huff, krysser virkelig fingrene for at det ikke er det. Heldigvis kan det komme av såre slimhinner også, men vet hvor redd man blir i en sånn situasjon :( Lykke til <3
 
Back
Topp