Vondt i mage og rygg!

jente86

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
I går ettermiddag var jeg ute på en liten treningstur. På vei hjem måtte jeg roe veldig ned fordi jeg fikk vondt på venstre side av magen og nedover. Har kjent det litt til og fra i dag på jobb.
Nå var jeg nettopp ute og handlet og fikk mer vondt i magen, men nå også ryggen. Tror dere magevondte også kan ha sammenheng med bekkenet? Jeg kjente det litt ekstra når jeg måtte bære posene inn.. Noen som har opplevd noe samme?
Huff, det er veldig bekymringsfullt å være gravid må jeg si! ;)

Kynnere kanskje ?

Er det vanlig å ha det så tidlig i graviditeten? Jeg er førstegangsfødende, så vet ikke så mye enda.. Men skal til legen i morgen, så får spørre der.

Hos meg har kynnere bare vært svake "mensen-smerter", hvis jeg har kjent smerte av det.. men vet noen kan få vondt i magen av bekkenløsning.. jeg selv har bare fått vondt nederst i ryggen.. men bekkenet går jo rundt hele, så er nok en mulighet for å kjenne det i magen å ;) men aldri feil å snakke med lege/jordmor en gang for mye ;)

Smertene går fra magen og ned i lysken, så frykter det er bekkenet som allerede begynner å lage problemer for meg! :/ Men får høre hva legen sier, kanskje er det ingen ting :)

ja du burde nok høre med lengen.. kjedelig hvis det er bekkenet da (høres nesten ut som det), jeg sliter allerede med det, og vet det kommer til å bli værre :(

Bekkenplager kan komme veeeeeldig tidlig. Stemoren min fikk bekkenplager nesten før hun visste hun var gravid. Jeg fikk de i uke 8/9 sist, og denne gangen fikk jeg de enda tidligere. Er det vondter som komemr og går? Kynnere er jo som regel en slags strammende følelse i magen. Der man kjenner at det blir stramt. Tror ikke det er noe farlig :) Kan jo være at du rett og slett på roe ned på treningen, eller legge den om litt :) Krysser fingrene for at det ikke er noe værre enn det i såfall :)

I går ettermiddag var jeg ute på en liten treningstur. På vei hjem måtte jeg roe veldig ned fordi jeg fikk vondt på venstre side av magen og nedover. Har kjent det litt til og fra i dag på jobb.
Nå var jeg nettopp ute og handlet og fikk mer vondt i magen, men nå også ryggen. Tror dere magevondte også kan ha sammenheng med bekkenet? Jeg kjente det litt ekstra når jeg måtte bære posene inn.. Noen som har opplevd noe samme?
Huff, det er veldig bekymringsfullt å være gravid må jeg si! ;)

Jeg får det også når jeg går, men vet ikke hva det er. :p skikkelig strekkesmerter i magen. Kan være musklene?

Back
Topp