Vondt i mage når du går

En tråd i 'Desember 2016' startet av Nova_A, 21 Jun 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Novo Forelsket i forumet Desemberskatter 2016

Jeg er 16+4 og har da opplevd dette et par ganger den siste uken. Smerten sitter på høyde med navlen (el rett under) og litt til høyre. De griper liksom tak litt så stopper jeg eller senker farten betraktelig og de gir seg. Kan kanskje sammenlignes litt med den smerten en får etter å ha løpt eller tatt i (sting) bare ikke på det stedet men der hvor lille ligger. Nå går jeg egentlig generelt ganske sakte i det siste pga dette. Hva kan det være? Og har noen av dere opplevd lignende?

2. Gulljentå Elsker forumet Desemberskatter 2016

Jeg får også slike av og til, gjerne når jeg reiser meg opp. Har hatt det i alle 4 svangerskap så er ikke bekymret. Vet ikke helt hva det er da

3. Lille_persille Flørter med forumet

Sånn har jeg det også!! Må roe ned når det skjer, men aner ikke hva det er... Er forøvrig lik den smerten/ubehaget jeg føler om jeg reiser meg raskt fra sittende stilling.

4. Softis Forumet er livet Himmelbarn Desemberskatter 2016 Sommerfuglene

Samme her. Hadde det med sønnen min også. Så jeg vet det er normalt :)

5. Novo Forelsket i forumet Desemberskatter 2016

Å så godt å ikke være alene! Men rart at det er vanlig uten at vi vet grunnen for det o_O hmm

6. Klaramari Glad i forumet

Også endel smerter når tempo øker når jeg går... Og disse smertene du beskriver får jeg uavhengig av aktivitet med gjevne mellomrom, ikke akkurat behagelig!

7. Marihøns Mai <3 ♡ Maibarna ♡ Desemberskatter 2016

Skjer stadig, JM sa at det er livmoren som strekker seg og vokser og så lan det være mye belastning, ikke farlig :)

8. Coolann Elsker forumet Marsboerne 20 18 Desemberskatter 2016

De kaller det kynnere.

Del denne siden