Vondt i mage når du går

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg er 16+4 og har da opplevd dette et par ganger den siste uken. Smerten sitter på høyde med navlen (el rett under) og litt til høyre. De griper liksom tak litt så stopper jeg eller senker farten betraktelig og de gir seg. Kan kanskje sammenlignes litt med den smerten en får etter å ha løpt eller tatt i (sting) bare ikke på det stedet men der hvor lille ligger. Nå går jeg egentlig generelt ganske sakte i det siste pga dette. Hva kan det være? Og har noen av dere opplevd lignende?
 
Jeg får også slike av og til, gjerne når jeg reiser meg opp. Har hatt det i alle 4 svangerskap så er ikke bekymret. Vet ikke helt hva det er da
 
Sånn har jeg det også!! Må roe ned når det skjer, men aner ikke hva det er... Er forøvrig lik den smerten/ubehaget jeg føler om jeg reiser meg raskt fra sittende stilling.
 
Samme her. Hadde det med sønnen min også. Så jeg vet det er normalt :)
 
Å så godt å ikke være alene! Men rart at det er vanlig uten at vi vet grunnen for det o_O hmm
 
Også endel smerter når tempo øker når jeg går... Og disse smertene du beskriver får jeg uavhengig av aktivitet med gjevne mellomrom, ikke akkurat behagelig!
 
Skjer stadig, JM sa at det er livmoren som strekker seg og vokser og så lan det være mye belastning, ikke farlig :)
 
De kaller det kynnere.
 
Back
Topp