Vondt i lysken

¤Mamma til 2 prinsesser¤

Forelsket i forumet
Har hatt vondt i lysken siden igår..det e samme smerten eg hadde da eg var gravid med minstemann..tok en test idag..e usikker på ka den viser..eg så bare en strek og ventet bare i 2-3 min(det sto at eg skulle lese den av etter 5 min)..tenkte den var negativ og gikk å la meg..sov i 2timer og sjekket den igjen da så eg en kjempe svaaaak strek til..skal ha mensen på onsdag..har dere opplevd at den e negativ selvom dere ser en kjempe svak strek? e vondt i lysken ett graviditetstegn?
 
Har hatt vondt i lysken siden igår..det e samme smerten eg hadde da eg var gravid med minstebekkenløsning. ? tok en test idag..e usikker på ka den viser..eg så bare en strek og ventet bare i 2-3 min(det sto at eg skulle lese den av etter 5 min)..tenkte den var negativ og gikk å la meg..sov i 2timer og sjekket den igjen da så eg en kjempe svaaaak strek til..skal ha mensen på onsdag..har dere opplevd at den e negativ selvom dere ser en kjempe svak strek? e vondt i lysken ett graviditetstegn?
Vondt i lysken kan være bekkenløsning. Noen merker det med engang de blir gravid. Jeg sliter med ryggen og kiropraktor sa i dag at det kunne være starten på bekkenløsning
 
Back
Topp