Vondt i lysken.....

Eva

Glad i forumet
Jeg har hatt noe små vondt til tider, nesten nedi lysken. Vet at det er livmorbånda som strekker seg.
Men i natt så drømte jeg at jeg hadde så vondt på høyre siden, jeg våknet av at jeg gråt og hadde vondt på ordentlig.
Så ille har det ikke vart før, måtte stå opp og ta smerte stillende, de hjalp og jeg våknet igjen 3 timer etterpå når de sluttet og virke og så var det på´n igjen.

Nå sitter jeg her på jobben, men det er ikke like vondt når man ikke ligger, så dette går.....[;)][;)]

Ha en fin dag, jenter!!!

Uff... synes du skal få deg en sykemleding jeg.
Kan jo ikke være på jobben når du har så vondt uansett om du sitter eller står...

God bedring iallefall [:)]

Merker jeg får skikkelig vondt fra oversiden på låret og nedover lysken om jeg legger meg ned jeg. Blir på en måte "strekk i lysken". Skikkelig vondt [&:]. Alt skal tøyes og bøyes, men gurimalla så vondt det gjør noen ganger ja. Skulle legge meg fra ryggen på siden her en dag, fordi jeg lå og løste kryssord. Da låste alt seg, og jeg greide ikke røre meg. Måtte lirke meg opp uten å endre stilling slik at jeg fikk satt meg opp med bøyde knær og alt. Måtte strekke ut kroppen laaangsomt etterpå før jeg kunne legge meg ned igjen.

Har begynt å ta magnesium igjen nå, i håp om at det kan hjelpe litt...

Back
Topp