Vondt i leggen.

Trultemor88

Gift med forumet
JuniJubel2021
Hei dere[emoji3] Har i to dager nå har vondt i venstre legg. I dag har det også vært vondt å gå. Ikke hevelse eller rødhet og den er ikke varm. Har i tillegg hatt økt smerter i korsrygg. Er dette noe dere hadde ringt til legen om?
 
Nei. Paracet, varmeflaske i ryggen og hevede ben.
Skulle du få feber, intense smerter, pustevansker eller (som du selv nevner) rødhet, varme eller hevelse - så hadde jeg ringt :)
 
Last edited:
Hatt det sånn av og på med mitt høyre bein. Har tenkt det verste selv, men har jo ikke vært noe annet ett støl i det ene benet. Så roet meg ned med at det bare er ett av svangerskapets gleder:)
 
Hatt det sånn av og på med mitt høyre bein. Har tenkt det verste selv, men har jo ikke vært noe annet ett støl i det ene benet. Så roet meg ned med at det bare er ett av svangerskapets gleder:)
Ja. Vi er jo mer utsatt så skal vel være litt obs. Men siden det bare er vondt og ikke noe annet er ikke jeg bekymret[emoji4]
 
Jeg har også hatt vondt i leggen tidvis, spesielt de nettene jeg får kraftige kramper. Da kan det sette seg en stølhet i leggen som varer en dag eller to. For meg hjelper det å gå tur og ha beinet høyt når jeg sitter :) Hvis det ikke gir seg etter et par dager, så kan du jo ringe legen og spørre for sikkerhetsskyld :)
 
Back
Topp