Vondt i leggen.

En tråd i 'Juli 2017' startet av Trultemor28, 14 Mar 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Hei dere[emoji3] Har i to dager nå har vondt i venstre legg. I dag har det også vært vondt å gå. Ikke hevelse eller rødhet og den er ikke varm. Har i tillegg hatt økt smerter i korsrygg. Er dette noe dere hadde ringt til legen om?

2. Vilese Forelsket i forumet

Nei. Paracet, varmeflaske i ryggen og hevede ben.
    Skulle du få feber, intense smerter, pustevansker eller (som du selv nevner) rødhet, varme eller hevelse - så hadde jeg ringt :)

• Liker Liker x 1
    Last edited: 15 Mar 2017
  3. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Da tenker vi likt [emoji4] takk[emoji2]

• Liker Liker x 1
  4. Rugerpåape2 Elsker forumet

Tenkte og det samme som vilese[emoji106][emoji3] ville tatt en kveld på sofa med god grunn til høye ben[emoji3][emoji6]

• Liker Liker x 1
  5. sommerdessert Betatt av forumet

Hatt det sånn av og på med mitt høyre bein. Har tenkt det verste selv, men har jo ikke vært noe annet ett støl i det ene benet. Så roet meg ned med at det bare er ett av svangerskapets gleder:)

6. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Ja. Vi er jo mer utsatt så skal vel være litt obs. Men siden det bare er vondt og ikke noe annet er ikke jeg bekymret[emoji4]

7. Nunnemor Forelsket i forumet

Jeg har også hatt vondt i leggen tidvis, spesielt de nettene jeg får kraftige kramper. Da kan det sette seg en stølhet i leggen som varer en dag eller to. For meg hjelper det å gå tur og ha beinet høyt når jeg sitter :) Hvis det ikke gir seg etter et par dager, så kan du jo ringe legen og spørre for sikkerhetsskyld :)

Del denne siden