Vondt i leggen!

Kassiopeia68

Venter på baby januar 2014
Januarhula 2014
Håper bare det er en ny åreknute og ikke blodpropp...
Noen som har kjent hvordan blodpropp i leggen kjennes ut? Dette stikker og verker, leggen er hoven, og smertene kommer fra ett bestemt punkt..

Aner desverre ikke. Men hadde skikkelig krampe i foten her om dagen, var helt sikker på at det var blodpropp. Men det gikk over tilslutt. God bedring. Håper det bare er en krampe:)

Nei uffda :( dette hørtes ikke godt ut!
Jeg har kun hatt litt vonde voksesmerte lignende i leggene, men det har gått over... Har tenkt tanken på blodpropp mange ganger selv...
Håper det går over <3 <3

Ville også fått dette sjekket om jeg var deg, ring ihvertfall legevakten og forklar symptomene.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Leggen har ikke blitt verre, og den er ikke rød og ikke så hoven som i går. Det var nok kombinasjon av vann og en ny åreknute. Har på støttestrømper i dag, og ser det an litt videre. Er det noe jeg ikke orker, så er det å sitte i kø på legevakten på vonde stoler. :/

Hvis leggen er hoven, misfarget og/eller varm, så kan det være blodpropp ja.

Støttestrømper er gull! Jeg har brukt det mye i svangerskapet. Mest pga rastløse bein, men er hellig overbevist over at de har forebygget åreknuter også :D

Håper leggen din er bedre nå!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sniker.
Blodpropp begynner ofte med kramper i leggene. Så er man plaget med mye kramper der bør man ta det på alvor. Også hevelse! Bedre å få det sjekket en gang formye :)

Støttestrømper er gull! Jeg har brukt det mye i svangerskapet. Mest pga rastløse bein, men er hellig overbevist over at de har forebygget åreknuter også :D

Håper leggen din er bedre nå!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Støttestrømper er nok gull, ja - bortsett fra at jeg får halsbrann, hjertebank og nesten svimer av når jeg prøver å trekke de på meg :-P

Såe.. De 5 parene jeg kjøpte inn ligger kun i skuffen og provoserer meg grenseløst! Hehe..

Back
Topp