Vondt i leggen..

Tredjegangsgravid

Flørter med forumet
Etter å ha skrytt over min gode form lager jeg en tråd om ubehag... Ubehagene er ikke så betydelige, men jeg kjenner at jeg får litt vondt i baksiden av venstre leggen når jeg begynner å gå eller når jeg reiser meg opp fra gulvet. Kjenner noen igjen dette? Jeg har fått flere synlige blodårer i leggen og lurer på om det kan ha noe med det å gjøre. Ellers kjenner jeg også at jeg av og til får litt vondt i rumpa, som jeg antar er noe bekken plager som ligger på lur. Jeg har hatt begge deler i flere uker uten at det har forverret seg noe.

Jeg har fått masse "åreknuter" eller noe etter mine svskap,bak på det ene beinet.. ser helt j****g ut :P men har ikke hatt noen smerte ved det, men vet at mange får jo vonde bein når de har sånt.. så kan jo kansje være noe sånt?

Etter min første fødsel, så fikk jeg vondt i rumpa og hele underlivet ved etterrier, og dette kom hver gang jeg hadde mensen seinere og kan ha hatt det i forige svskap når jeg hadde stått og gått mye.. vet ikke om det er bekkenet eller ikke, men jeg har alltid slitet med bekkenløsning alle gangene jeg har vært gravid :P så kan ha en sammenheng ;)

Jeg har fått masse "åreknuter" eller noe etter mine svskap,bak på det ene beinet.. ser helt j****g ut :p men har ikke hatt noen smerte ved det, men vet at mange får jo vonde bein når de har sånt.. så kan jo kansje være noe sånt?

Etter min første fødsel, så fikk jeg vondt i rumpa og hele underlivet ved etterrier, og dette kom hver gang jeg hadde mensen seinere og kan ha hatt det i forige svskap når jeg hadde stått og gått mye.. vet ikke om det er bekkenet eller ikke, men jeg har alltid slitet med bekkenløsning alle gangene jeg har vært gravid :p så kan ha en sammenheng ;)

Takk for svar:) Ja jeg tror det må ha noe med åreknuter eller hva det er...ikke særlig lekkert akkurat, har mest sånt på den leggen som gjør vondt...skal høre med jordmor eller lege en gang...;)

Takk for svar:) Ja jeg tror det må ha noe med åreknuter eller hva det er...ikke særlig lekkert akkurat, har mest sånt på den leggen som gjør vondt...skal høre med jordmor eller lege en gang...;)

ja du brude høre med en av dem, så er du sikker :D mye forandringer på kroppen når man er gravid :P

Det har komt noen blodårer fram på ene leggen min også, ikke fått det med de to andre, men mamma har hatt mye åreknuter, operert to ganger, så ligger jo i familien da... Håper ikke det blir mer. Men mine er ikke vonde, heldigvis! Men er jo ikke så fint med åreknuter, akkurat...

Back
Topp