Vondt i låret :-/

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
I dag har jeg hatt vannvittig vondt i hele fremre siden av høyre lår (av alle plasser!)

Kjennes ut som skikkelig strekk eller gangsperre i muskelen og jeg har ikke gjort noenting for å forårsake dette. Noen som vet hva det kan være?
Har det samme på innsiden av låret på venstre side..

Er skikkelig ømt og vondt å gå.. trapper er ennå verre :(

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Jeg har hatt vondt i en tå... noe som har medført at jeg har måttet tråkke forsiktig. Det har ført til at jeg har vondt i låra. Har jo ikke trent på drittlenge. Tåler jo ingenting før man blir stiv og støl i musklene... Nå vet ikke jeg hva som feiler deg, selvfølgelig, men hjelper kanskje å ha vondt sammen? :-P

Jeg har hatt vondt i en tå... noe som har medført at jeg har måttet tråkke forsiktig. Det har ført til at jeg har vondt i låra. Har jo ikke trent på drittlenge. Tåler jo ingenting før man blir stiv og støl i musklene... Nå vet ikke jeg hva som feiler deg, selvfølgelig, men hjelper kanskje å ha vondt sammen? :-P

Det kan ligge noe i det du sier der at kanskje jeg har beveget meg mer enn hva kroppen har tålt! Føler jeg har hatt en skikkelig treningsøkt.. barrh :p

Ja. Jeg hadde det litt sånn i går. Skulle handle noen greier og gikk litt i motbakke for å komme meg frem. Merka det sykt godt i låra. I tillegg så har krampene også kommet!! Herregud. Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve første treningsøkt etter fødselen.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ja. Jeg hadde det litt sånn i går. Skulle handle noen greier og gikk litt i motbakke for å komme meg frem. Merka det sykt godt i låra. I tillegg så har krampene også kommet!! Herregud. Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve første treningsøkt etter fødselen.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Får ta det rolig og trappe forsiktig opp etterhvert ;)

Bare vekta av stanga i knebøy kommer til å ta knekken på meg :-P Haha!!!
Haha, får starte med knebøy uten vekter :p eventuelt bare med manualer i henda :) jeg holder på å dø bare av å gå opp trappa om dagen, aldri vært i så dårlig form som nå :p blir vel ikke klare knebøy uten vekt engang jeg ;)

Back
Topp