vondt i korsryggen

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
hei...
jeg har begynnt å få sånn små vondt i kors ryggen og i magen ved ribbena, og jeg kjenner at jenta mi sparker mer enn vanlig.
kan dette være en start på fødselen? eller er det bare noe som henger med i de siste svangerskaps ukene?
er litt nervøs her....[&o]

Hei du. Akkurat sånn har jeg det å! Kjennes ut som h*n bare presser seg nedover.
Ser at vi har termin nesten samtidig :) Blir spennende å se hvem som får først:)

hei ja spennende det [:)]
uff jeg har forsatt sånn litt små vondt i korsryggen... men det var værre i natt enn det er nå da. kan dette bare være kynnere?, og at kroppen forbreder seg bare? uff uff er ikke greit dette her [&o]

heisann...det kan være kynner..hvis du tar å går litt så kan det hende det gir seg...om det er kynner da...
hvis det ikke gir seg i de nærmeste dagene,kan du jo snakke med din jordmor/lege eller ta kontakt med fødeavd.du skal være på...
lykke til videre...
klem

hei sku bare ønske deg lykke til[;)]

tusen takk [:)]

Hei. Jeg har oxo vond i korsryggen og har noe lignende mens smerter. Men min mor sa det var helt normalt..Husker ikke hvorfor.. Noe med at kroppen forbereder seg kanskje? Lykke til med jenten din[:D]

ja... spurte oxo mamma og hun sa det samme...
har hatt det ganske lenge nå, og det har ikke skjedd no mer enda så, det er sikkert bare litt sterke kynnere.
tusen takk, lykke til med din lille du oxo...
vet du hva du skal få da?

[:D] gleder meg såååå utrolig mye til jeg er ferdig med fødselen, og jenta mi ligger i mine armer [;)] klarer nesten ikke å vente jeg...
jeg håper virkelig fødselen starter nå snart, for jeg har vondt i ryggen men nå har det vart i noen dager... så håper det skjer når som helst nå.
og tusen takk for svar, ble mer roligere nå [:)]

[:)] ja så dette kan på en måte være en liten påminelse på en måte da at kroppen min kommer til å føde snart? [:D] gud jeg håper det.... [:)]
hadde vært herlig å fått henne ut i natt eller i morra [:)]
og jeg har hatt en liten følelse på at jeg kommer til å føde før tiden, for jeg er så føde klar som jeg kan være jeg nå [:D], syns jeg da.... [:)]
hvor lang tid tok fødselen med emilie da?

Takk for det. Ja jeg får en gutt[:)]
Ser du får en liten jente..Har du funnet navn?

[:)] har du funnet navn på han da?
ja jenta mi skal hete thea marie hun [:D]

Veldig fint navn! Jeg har ikke helt bestemt meg men står mellom Adrian elias og Andreas mathias..så får se:)

Sånn var det da jeg fikk datteren min for 3 år siden...
Våknet opp kl 06 med smerter i ryggen som bare ble sterkere og sterekere..
De fleste sier man får veer i magen jeg hadde ingen i magen men bare i ryggen..

Back
Topp