Vondt i korsryggen

Marianne1

Glad i forumet
Noen som har opplevd det i forbindelse med graviditet?? Begynte å gjøre vondt i går, og er vondt i dag også gitt..

Det er et ganske vanlig symptom i forbindelse med graviditet, så jeg håper det er hormonøkning på deg

ORIGINAL: twinanne

Det er et ganske vanlig symptom i forbindelse med graviditet, så jeg håper det er hormonøkning på deg

Ringte forresten sykehuset i dag. Fikk time til første UL! Spennende! [:)] De sa jeg ikke trengte å ta blodprøve.

ORIGINAL: Marianne1

Ringte forresten sykehuset i dag. Fikk time til første UL! Spennende! [:)] De sa jeg ikke trengte å ta blodprøve.

Ååå, så spennende[:)] Gratulerer så mye med graviditeten Marianne1, kjempeglad på dine vegne! Kjenner det kribler å magen nå, vil ha baby i magen jeg også[:D]

ORIGINAL: MissSunshine

Ååå, så spennende[:)] Gratulerer så mye med graviditeten Marianne1, kjempeglad på dine vegne! Kjenner det kribler å magen nå, vil ha baby i magen jeg også[:D]

Signerer denne. Grattis. [:)]

ORIGINAL: MissSunshine

Takk takk! Håper dere alle sammen kommer snart etter! [:D]

jeg og hadde "menssmerter" i korsryggen over flere dager, var så redd tanta kom men fortsatt ikke vist seg[:D]
gleder meg til ul, er bare 1 uke og 2 dager igjen...jippi. kos deg med svangerskapet du fremover[:D]

ORIGINAL: twinanne

sign denne. De få ukene jeg var gravid hadde jeg vondt i korsryggen, det begynte å "klikke" i hoftene mine når jeg gikk.. Det legen min sa til meg (med litt humor da) var at det er vondt å være gravid! Så sånn var det bare[:D][;)] Spennnende med UL. Gleder meg til å høre hvordan det er..

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp