Vondt i korsryggen!

*Pink Sugar*

Betatt av forumet
Noen som er plager med at korsryggen er vond og kjennes løs ut? Tenker det kan være pga det er bare 3 mnd siden sistemann ble født:singing:
 
Jeg har litt at det brenner verker litt. Men har ikke hatt det før.
Lurer på om d kan ha noe med sittestilling.
Vil ikke si noe til de på jobben. Ellers ville jeg ha brukt gravid stolen og yoga ballen.
 
Jeg blir veldig sliten i korsryggen mot slutten av dagen. Bruker pute i korsryggen og elsker å kjøre bil pga. varme i korsryggen. :p Varmeflaske og ryggøvelse er mine tips.
 
Eg bruker rispose på ryggen. 3 min i mikroen og så 20 min oppå den. Veldig deilig :)
 
Jeg har også begynt å merke det i korsryggen! Skyldes det noe spesielt, annet enn det som blir nevnt her? :)
 
Jeg har også begynt å kjenne det i korsryggen av og til. Lurer på om det er begynnelsen på bekkenløsning?:wtf:
 
Jeg kjenner det også i korsryggen, og inni rompeballen. Her er det nok en begynnende bekkenløsning. Kjenner igjen det fra første svangerskap:nailbiting:
 
Kun 4+4 og kjenner det også litt i ryggen. Samme som forrige svangerskap. Overraskende hvor fort alt skjer denne gangen.
 
Kjenner det her også, er nok begynnende bekkenløsning, hadde det på samme måte sist svangerskap:( Noen som vet om det er mulig å forebygge på noen måte for ikke å bli like plaget som sist? Gikk til kiropraktor da men lite som kunne gjøres, så jeg var sykmeldt fra uke 20.. Hadde virkelig håpet å slippe unna denne gangen, må jo kunne løfte vesla på 8 mnd..
 
Kjenner det her også, er nok begynnende bekkenløsning, hadde det på samme måte sist svangerskap:( Noen som vet om det er mulig å forebygge på noen måte for ikke å bli like plaget som sist? Gikk til kiropraktor da men lite som kunne gjøres, så jeg var sykmeldt fra uke 20.. Hadde virkelig håpet å slippe unna denne gangen, må jo kunne løfte vesla på 8 mnd..
Bekkenbelte hjalp meg veldig godt sist!:joyful: brukte medela sitt :)
Også 8-talls øvelser på yogaball.
 
Har fått litt på høyre side. Heldigvis ikke konstant (enda) men fastlegen mente på at det er fordi kroppen ikke har fått restituert seg etter fødsel for 7 mnd siden. Det er altså ikke bekkenløsning, men muskelminnet varer lenge sa hun. Får slå meg til ro med det, og forhåpentligvis forsvinner det innen uke 12, hvis ikke må belastningen passes på slik at det ikke blir ny bekkenløsning.
 
Har hatt veldig vondt i korsryggen allerede. Pute mellom bena om natta hjelper veldig godt
 
Back
Topp