Vondt i korsryggen

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Noen flere me litt ubehag/vondt i korsryggen, mer liksom "sliten" enn vondt. Har egentlig litt sånn ubehag i leddene også og litt stikkinger over alt. Er dette normalt? :)

Høres veldig normalt ut!:) jeg har det litt av og på.. av og til sitter det i korsrygg, sv og til i mage og av og til i hofta. Er visst livmor som driver og strekker i diverse ligamenter, samt hormoner som gjør både muskler og ledd litt mer tøyelige.

Det er så mye rart som er normalt når man er gravid :P jeg sliter med vondt i korsryggen selv, og så stråler det ned i en muskel i rumpa. Fysioterapeuten min sa at det mest sannsynlig har en sammenheng med bekkenet, og at det var viktig å ikke begynne «vaggingen» for tidlig, for da kunne det bli verre. Har du vondt hele tiden?

Det er så mye rart som er normalt når man er gravid :p jeg sliter med vondt i korsryggen selv, og så stråler det ned i en muskel i rumpa. Fysioterapeuten min sa at det mest sannsynlig har en sammenheng med bekkenet, og at det var viktig å ikke begynne «vaggingen» for tidlig, for da kunne det bli verre. Har du vondt hele tiden?

Idag har jeg hatt vo dt hele tiden nesten, føles egentlig ut som om jeg har hatt feil "holdning" og kanskje sittet litt bøyd og bøyd meg for mye, jobber i barnehage og blir en del bøying og mye gåing på hardt gulv (selv om jeg har gode innesko)
Går bort når jeg ligger strak ut og hviler, men når jeg løfter sønnen min, sitter på harde, stive stoler eller bøyer meg ned så kommer det tilbake igjen. Så kanskje sånn "normalt" vondt, går jo ann selv om man er gravid men gikk ikke opp for meg før nå :p

Idag har jeg hatt vo dt hele tiden nesten, føles egentlig ut som om jeg har hatt feil "holdning" og kanskje sittet litt bøyd og bøyd meg for mye, jobber i barnehage og blir en del bøying og mye gåing på hardt gulv (selv om jeg har gode innesko)
Går bort når jeg ligger strak ut og hviler, men når jeg løfter sønnen min, sitter på harde, stive stoler eller bøyer meg ned så kommer det tilbake igjen. Så kanskje sånn "normalt" vondt, går jo ann selv om man er gravid men gikk ikke opp for meg før nå :p
Mine sånne smerter starter 4 dager etter positiv test. Syns det var litt tidlig siden babyen er ett støvkorn :P men det er vel som Bazinga sier også, at man er mer tøyelig, og hormonene gjør at bekkenet blir løsere allerede nå.

Mine sånne smerter starter 4 dager etter positiv test. Syns det var litt tidlig siden babyen er ett støvkorn :p men det er vel som Bazinga sier også, at man er mer tøyelig, og hormonene gjør at bekkenet blir løsere allerede nå.

Hehe, det er 4 dager siden positiv test idag, selv om jeg føler meg så mye lengre på vei siden jeg har følt meg gravid helt siden eggløsningen.og følelsen stemte jo da :-) vi har prøvd i 2 pr nesten og aldri følt det sånn før (men eneste gangen jeg har vært gravid også da)

Håper ikke det er bekkenløsning, men heller det enn at det skal bety noe galt :-)

Hehe, det er 4 dager siden positiv test idag, selv om jeg føler meg så mye lengre på vei siden jeg har følt meg gravid helt siden eggløsningen.og følelsen stemte jo da :) vi har prøvd i 2 pr nesten og aldri følt det sånn før (men eneste gangen jeg har vært gravid også da)

Håper ikke det er bekkenløsning, men heller det enn at det skal bety noe galt :)
Nei du må ikke tenke at noe skal gå galt i hvertfall :Heartred klarte dere å bli gravide på egenhånd? Så koselig at det endelig klaffet! :Heartred

Nei du må ikke tenke at noe skal gå galt i hvertfall :Heartred klarte dere å bli gravide på egenhånd? Så koselig at det endelig klaffet! :Heartred

Klarte det på egenhånd med hjelp at letrozol :-)
Hadde dobbel eggløsning denne syklusen, så fikk beskjed i Porsgrunn at det ville gi større sjans for at minst et festet seg, og det har det jo gjort❤️, Det sa jo også at det gav økt sjanse for tvillinger, men det visste vi jo allerede var en risiko med letrozol, og ihvertfall når jeg hadde to egg som var klare til å slippe.
Men etter å ha prøvd så lenge på søsken, så blir vi glad uansett hva vi får :-)

Back
Topp