Vondt i korsryggen

En tråd i 'September 2018' startet av Bukett, 26 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bukett Forumet er livet Septemberhjertene 2018 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Har enda vondt i korsryggen der epiduralen ble satt og lurer på om det er normalt?
    9 uker siden fødsel.

2. Prøver90 Gift med forumet Septemberhjertene 2018 ♡Junigull 2016♡

Jepp. Hadde det i godt over 6 mnd etter spinal sist og spurte legen om det og det kunne visst være vondt lenge. Denne gangen, til tross for 3 stikk hvor et var feilstikk, merker jeg ingenting.

3. Bukett Forumet er livet Septemberhjertene 2018 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Åh, såpass! Jaja, greit å vite at det ikke er unormalt ihvertfall. Har ikke kommet meg på 6 ukers kontrollen enda og tror ikke jeg gidder heller...alt er liksom greit utenom ubehaget i korsryggen:)

4. Prøver90 Gift med forumet Septemberhjertene 2018 ♡Junigull 2016♡

Ja hvis man tenker over det så stikker de jo ikke bare i huden. Var kjempe ømt og vondt der sist. Var en litt sånn sviende følelse der.

5. Bukett Forumet er livet Septemberhjertene 2018 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Jeg opplever det ikke som sviende, mer sånn stivt og ømt.. som om jeg har ramlet eller slått korsryggen på en måte. Vanskelig å beskrive! Jaja, er jo overkommelig så :p Har også strømlignende vondter under den ene foten ofte når jeg går på den + at jeg ikke kunne løfte den andre foten på 14 dager så er tydelig at fødselen og eller epiduralen satte sine preg på denne skrotten her.

Del denne siden