Vondt i korsryggen

Novemberbarn14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Septemberlykke 2021
Flere her som har fått ubehag/smerter i korsryggen i det siste?
Får det spesielt eter dager hvor jeg har gått mye, kan dette være begynnelsen på bekkenløsning? :O
Er andregangs og 9+2 idag :)

Jaaaa ! Jeg har faktisk begynt med dette i det siste, fryktelig ubehagelig =S Aner ikke hvorfor, men vil ikke tro det er bekkenløsning, det kan vel ikke komme så tidlig ? jeg er førstegangs, så jeg vet virkelig ikke, 9 uker idag :D <3

Fryktelig ubehagelig ja :/
Har hørt at bekkenløsning kan komme tidligere om man har vært gravid og hatt det før, men hvor tidlig har jeg ikke peiling på.
Sist gang hadde jeg så kraftig bekkenløsning, at når jeg gikk de 3 siste ukene så det ut som jeg skulle drite meg ut :D Så håper virkelig ikke det er det som er i anmarsj allerede!

Har selv en del vondt i ryggen helt fra starten , i det siste har det ganske mye .
Har slita med ryggen fra før så vet ikke om det har noe sammenheng hos meg og at kan få lettere vondt nå .

Jeg er kun 6+3 men har hatt vondt i ryggen lenge. Hadde bekkenløsning med nr 1..
Men man kan få bekkenløsning tidlig. Så er det noe som heter bekkenlåsning.

Er kun 5+6, men våkner hver dag av at jeg har vondt i korsryggen. For en uke siden klarte jeg nesten ikke å gå etter at jeg hadde vært på turn med 3-åringen. Så jeg kjenner det allerede... Kjente det rundt uke 12 sist tror jeg...

Fikk bekkenløsningssmerter i uke 7 sist svangerskap.. Så det er desverre fullt mulig å få det så tidlig :( sov med pute mellom ben og heler på natten.. Det kan hjelpe til å forebygge videre smerter. :)

Var med legen en tur idag, og han sa at det ikke var mulig å få bekkenløsning/låsning så tidlig. Så nå er jeg skikklig forvirret :p

Var med legen en tur idag, og han sa at det ikke var mulig å få bekkenløsning/låsning så tidlig. Så nå er jeg skikklig forvirret :p
Da bør han sjekke fakta litt bedre.
Jeg slet med bekkenløsning (hormonell) i symfysen de to siste gangene jeg var gravid, begge ganger fra uke 7 - dette påvist av både lege og to uavhengige fysioterapauter...så bekkenløsning så tidlig er fult mulig!!

Er skikkelig sliten i ryggen selv om dagen. Sitter mye på jobb og da kjenner jeg det godt. Skikkelig shoppingrygg! :p Kjente i sted at jeg var støl i hoftene oxo, og jeg har ikke trent på en uke, heller ikke gjort andre ting som man kan bli støl i hoftene av :D

Jeg er gravid for første gang, og er 10+3 i dag.. Har de siste par ukene hatt vondt et sted mellom rumpeballen/korsryggen, føles som om at noe burde knekkes på plass, men at det ikke skjer.. Eller at jeg har strukket noe.. Er tidvis vondt å gå, spesielt ta lange skritt.. Har dette noe med bekkenet å gjøre? Håper ikke det.. Er helt ny på dette her :)

Back
Topp