Vondt i korsryggen

Noen andre som har opplevd dette? Har fått så vondt i korsryggen i dag, det strammer hver gang jeg bøyer meg eller reiser meg opp, setter med ned.... Kom snikende utover dagen i dag og blir bare verre. Har ikke løftet eller gjort noe type fysisk som tilsier at jeg skal få vondt. Lurer på om det er pga graviditeten?

Hadde mye vondt i korsryggen og bakerst i bekkenet, liksom beina øverst i rompa over halebeinet eller der. Har blitt litt bedre nå, men får vondt når jeg står lenge. Det er vanlig for meg da. Sånne smerter som jeg hadde i begynnelsen pleier jeg å få i dagene opp mot mensen, så jeg tror det er hormonelt og sikkert dermed noe som kan knyttes opp mot graviditeten og antakeligvis normalt. :p

Hadde mye vondt i korsryggen og bakerst i bekkenet, liksom beina øverst i rompa over halebeinet eller der. Har blitt litt bedre nå, men får vondt når jeg står lenge. Det er vanlig for meg da. Sånne smerter som jeg hadde i begynnelsen pleier jeg å få i dagene opp mot mensen, så jeg tror det er hormonelt og sikkert dermed noe som kan knyttes opp mot graviditeten og antakeligvis normalt. :p

Googlet det litt også og ser ut som det kan være relatert til graviditet ja. Har aldri hatt noe av det i forbindelse med mens eller graviditet tidligere. Håper ikke det blir verre, for det er fryktelig plagsomt mtp jobben min :p

å ja! Jeg har akkurat det samme problemet. Var hos kiropraktoren i dag fordi jeg klarte ikke å holde ut smertene i ryggen lengre og det hjalp veldig.

Har også litt småvondt i korsryggen, ikke hatt det før graviditeten, så tror det kan ha en sammenheng :) Ikke noe ekstremt, men litt plagsomt :P

Back
Topp