Vondt i korsryggen

Nufletufsa

Forumet er livet
Den siste uken har jeg fått vondt i korsryggen. Smertene sitter ca på høyde med halebenet, men litt til venstre for dette. Smertene blir sterkere for hver dag og nå begynner jeg virkelig å lure på hva dette er. Noen andre som har vært borti dette?

Kanskje du har fått bekkenløsning? Har ikke hatt dette selv, men det kan nesten høres sånn ut...

Høres ut som bekkenet ja. Men guttungen så hadde bekkenlåsning med bekkenløsning, og da satt smertene i samme høyde som deg, bare på høyre siden. Har det samme igjen allerede nå.

Jeg har også det, hatt det en uke. Kommer og går. Intense stikkninger og stikker ned i ene foten.. Er litt på venstre side av korsryggen. Aner ikke hva dette er, men veldig vondt :-(

Takk for innspill jenter:) Snakket med mamma i sted, og hun hadde ikke kjent det i ryggen slik da hun hadde bekkenløsning, så da følte jeg at jeg var like langt igjen.. :p

Off høres ikke godt ut, har ikke hatt bekkenløsning selv så kan ikke dele noen erfaringer. Håper det blir bedre med tiden :)

Off høres ikke godt ut, har ikke hatt bekkenløsning selv så kan ikke dele noen erfaringer. Håper det blir bedre med tiden :)
Takk for det, satser på at det går over og at det ikke er bekkenløsning:)

For meg så høyres da ut så bekkenløysing. Va litt for aktiv på shopping på fredag, å då kom bekkenløysingo tilbake for fullt her...har heldigvis roa ein del seg no :) Eg og får smerter der du beskrive, i tillegg til resten av bekkenet :P

For meg så høyres da ut så bekkenløysing. Va litt for aktiv på shopping på fredag, å då kom bekkenløysingo tilbake for fullt her...har heldigvis roa ein del seg no :) Eg og får smerter der du beskrive, i tillegg til resten av bekkenet :P
Uff.. Håper ikke det er det:) Har heldigvis ikke smerter andre plasser i bekkenet ennå!:)

Back
Topp