Vondt i korsryggen!

Søster Nina

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg får så veldig vondt i korsryggen av å gjøre bare veldig lite. Kjennes som jeg har stått bøyd og jobba kjempelenge i en dum posisjon, men det skal ikke mer til enn å gå litt eller fikse en klesvask.

Det hjalp litt å gå til kiropraktor (har hatt isjias før og fått hjelp der), men da kjente jeg liksom at jeg var "låst". Nå er det bare muskelvondt (tror jeg) etter kort tids aktivitet, tror ikke det er bekkenløsning, kun korsryggen som er vond.

Noen som opplever det samme? Må jeg ha det sånn resten av svangerskapet? Vurderte en tur til kiropraktoren igjen, men jeg hadde fysio i dag og på mandag reiser vi bort. Litt frustrert bare...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sånn har jeg også det... :(
Vært hos legen for en stund siden og fikk diagnose "bekkenløsning" :( Første legen jeg snakket med sa at det er diagnosen de setter til de fleste gravide med ryggsmerter. :confused: Den andre legen (min fastlegen) var ikke i tvil.
Lykke til! Tenk at uansett er dette din kropps måte å si at fra nå av så må du ta det med ro.
 
Sånn har jeg også det... :(
Vært hos legen for en stund siden og fikk diagnose "bekkenløsning" :( Første legen jeg snakket med sa at det er diagnosen de setter til de fleste gravide med ryggsmerter. :confused: Den andre legen (min fastlegen) var ikke i tvil.
Lykke til! Tenk at uansett er dette din kropps måte å si at fra nå av så må du ta det med ro.

Takk! Dessverre reiser jeg på ferie i morra, så det å ta det med ro... Jaja, skal ikke gjøre noe husarbeid i alle fall :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp