Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siste to-tre dagene har det blitt vondere og vondere i korsryggen. Vondt å ligge og vondt å endre stilling, samt kjenner det godt når jeg går. Kan dette være det som kalles bekkenlåsning? Burde jeg gjøre noe tiltak allerede nå for at det ikke skl bli for ille?
Må kanskje ringe legen i morgen for å få en henvisning et sted. Har kontroll om halvannen uke, men det gjør jo så vondt..
Siste to-tre dagene har det blitt vondere og vondere i korsryggen. Vondt å ligge og vondt å endre stilling, samt kjenner det godt når jeg går. Kan dette være det som kalles bekkenlåsning? Burde jeg gjøre noe tiltak allerede nå for at det ikke skl bli for ille?
hadde akkurat det samme som deg så jeg bestilte legetime så ble jeg henvist til fysioterapeut så idag var jeg på min første time da fikk jeg veiledning og øvelser som skal hjelpe meghar fått forbud mot å vaske, støvsuge, vaske klær å ta ta ut av vaskemaskinen men det værste er jo at jeg ikke får vært så mye aktivitet mere for det er så vondt. har fått meg bekkenbelte som jeg bruker når jeg skal gå eller stå
bestill legetime så du får fortest mulig hjelp
![]()
Nå har jeg fått meg henvisningNeste steg er å finne en god fysioterapeut for bekken i Oslo.