Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var beroligende! Hun kunne ikke forklare smertene da bare si at alt tydet på et normalt svangerskap. Hun syntes livmora virket som jeg var 11-12 uker da, og det kan jeg ikke være. HmmSå bra, lou at du fikk høre hjertelyden i dag![]()
Jeg får sjikkelig vondt i korsryggen når jeg har stått og gått mye.
Ja det var beroligende! Hun kunne ikke forklare smertene da bare si at alt tydet på et normalt svangerskap. Hun syntes livmora virket som jeg var 11-12 uker da, og det kan jeg ikke være. Hmm![]()
Hm nei tror ikke det, vet når jeg hadde mensen og ca når baby ble lagd.sambo var ikke hjemme uka før nemligKan du ikke? men uansett bra tegn det antar jeg at den er god og stor![]()
Hm nei tror ikke det, vet når jeg hadde mensen og ca når baby ble lagd.sambo var ikke hjemme uka før nemligmen godt tegn må det være!
![]()
Uff så kjipt. Er det noe som hjelper for deg? Jeg tenker at jeg sikkert burde begynne å trene..(!) Jeg har lang rygg og fikk vondt i korsryggen etter forrige graviditet, kanskje det rett og slett det er det som er problemet mitt(svak rygg)Masse vondt i korsryggen ja![]()
Merker det spesielt dager jeg har brukt kroppen mye! Fikk nesten ikke sove natt til tirsdag og slet hele tirsdagen. Fordi jeg var i vaskeriet på mandag! Opp og ned 4 etg uten heis i flere timer, med en 1åring på slep! Merker det også bedre i dag enn andre dager, har vært ute å lekt med vesla! Synd man skal få så vondt av så lite som i dag ihvertfallUff så kjipt. Er det noe som hjelper for deg? Jeg tenker at jeg sikkert burde begynne å trene..(!) Jeg har lang rygg og fikk vondt i korsryggen etter forrige graviditet, kanskje det rett og slett det er det som er problemet mitt(svak rygg)
Uff nei det høres ikke greit ut,det er kjedelig å ikke kunne bevege seg uten å måtte få "straff".Merker det spesielt dager jeg har brukt kroppen mye! Fikk nesten ikke sove natt til tirsdag og slet hele tirsdagen. Fordi jeg var i vaskeriet på mandag! Opp og ned 4 etg uten heis i flere timer, med en 1åring på slep! Merker det også bedre i dag enn andre dager, har vært ute å lekt med vesla! Synd man skal få så vondt av så lite som i dag ihvertfallFlere som nevner svømming kan være bra! Pga bekkenløsning bør ikke jeg trene ihvertfall, mulig akupunktur og svømming gjør susen
![]()