Lillesooolstråle
Forelsket i forumet
Hei
Er det noen flere her som har veldig vonde smerter i korskryggen?
Er 5 uker på vei
Er det noen flere her som har veldig vonde smerter i korskryggen?
Er 5 uker på vei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker også for at jeg blir for sliten. Rart når kroppen plutselig får så store begrensninger. Men dette er veldig stikkende smerter, spessielt når jeg reiser meg eller bøyer meg! Fikk det i dag etter jeg løftet en stol ,som jeg tenker kan ha vært for tung:(Gravid&lykkelig skrev:
Er det noen som har erfaring med kiropraktor ?
Merker også for at jeg blir for sliten. Rart når kroppen plutselig får så store begrensninger. Men dette er veldig stikkende smerter, spessielt når jeg reiser meg eller bøyer meg! Fikk det i dag etter jeg løftet en stol ,som jeg tenker kan ha vært for tung:(Gravid&lykkelig skrev:
Unni Ugle skrev:
Svigerinnen min hadde veldig god erfaring med kiropraktor. Hun gikk før hun ble gravid, men fortsatte å ta noen timer innimellom. Hn hadde slitt med ryggproblemer før da, men synes det hjalp veldig å fortsette med timer.
hadde bekkenløsning hele forje svangerskap, og har merka det no sinsykt i dag allerede....(kommer jo pga hormoner) har muligens trigga det litt denne gangen pga en thai masasje før jeg var sikker på graviditeten og jobb i dag, så skal ringe legen ang fysio i mårra, så jeg får forebygget litt..solstreif skrev: