Vondt i Korsryggen

Ikke veldige smerter, men merker at jeg blir fortere sliten i ryggen. Ryddet og støvsuger huset på lørdag og da måtte kåken ligge strak ut på sofaen en god stund etterpå... Er det hele tiden du har vondt eller? Gode sko er viktig! Og variere stilling kanskje. God bedring.

Jeg har mer eller mindre mens smerter/ murringer i korsryggen hele tiden, er 6+2 med tredje mann og har mye mer ubehag nå enn de gangene før! Regner med at dette er ting som vokser! Er det mens smerter for deg å?

Merker også for at jeg blir for sliten. Rart når kroppen plutselig får så store begrensninger. Men dette er veldig stikkende smerter, spessielt når jeg reiser meg eller bøyer meg! Fikk det i dag etter jeg løftet en stol ,som jeg tenker kan ha vært for tung:(
Er det noen som har erfaring med kiropraktor ?

Gravid&lykkelig skrev:
Merker også for at jeg blir for sliten. Rart når kroppen plutselig får så store begrensninger. Men dette er veldig stikkende smerter, spessielt når jeg reiser meg eller bøyer meg! Fikk det i dag etter jeg løftet en stol ,som jeg tenker kan ha vært for tung:(

Svigerinnen min hadde veldig god erfaring med kiropraktor. Hun gikk før hun ble gravid, men fortsatte å ta noen timer innimellom. Hn hadde slitt med ryggproblemer før da, men synes det hjalp veldig å fortsette med timer.

Gravid&lykkelig skrev:

Svigerinnen min hadde veldig god erfaring med kiropraktor. Hun gikk før hun ble gravid, men fortsatte å ta noen timer innimellom. Hn hadde slitt med ryggproblemer før da, men synes det hjalp veldig å fortsette med timer.

Ja eg måtte sjukemelde meg sist uke allerede pga ekstremt vondt i ryggen, det var og etter et/mange løft..Begynte i jobb igjen i dag, for var fin igjen i ryggen, og no har eg vondt igjen...:P kommer det til å være sånn hele svangerskapet? :/

Blir veldig fort sliten og øm i korsryggen , spesielt på jobb da jeg har en del løft og rare arbeidsstillinger.. ikke mye energi til overs når jeg kommer hjem...

I dag bestillte jeg time til en Kiropraktor. Han mente han kunne hjelpe meg. Fikk time allerede til torsdag :) Jeg skal si i fra hvordan det går ;)

Unni Ugle skrev:

Gravid&lykkelig skrev:

I dag bestillte jeg time til en Kiropraktor. Han mente han kunne hjelpe meg. Fikk time allerede til torsdag :) Jeg skal si i fra hvordan det går ;)

jeg sleit med bekkenvondt etter væsla bikka året... og ble borte en gang på nyåret.
men kjenner det er noe som skjer der nede... mye øm og sliten, og småvondt.
tenkte å nevne det for legen på første kontrollen.

Ryggsmerter kan ofte være bekkenet.. ambefaler å gå til manuelterapaut når man er gravid.. det gjør jeg og gjorde det sist også

Ryggsmerter kan ofte være bekkenet.. ambefaler å gå til manuelterapaut når man er gravid.. det gjør jeg og gjorde det sist også

hadde bekkenløsning hele forje svangerskap, og har merka det no sinsykt i dag allerede....(kommer jo pga hormoner) har muligens trigga det litt denne gangen pga en thai masasje før jeg var sikker på graviditeten og jobb i dag, så skal ringe legen ang fysio i mårra, så jeg får forebygget litt..

hadde bekkenløsning hele forje svangerskap, og har merka det no sinsykt i dag allerede....(kommer jo pga hormoner) har muligens trigga det litt denne gangen pga en thai masasje før jeg var sikker på graviditeten og jobb i dag, så skal ringe legen ang fysio i mårra, så jeg får forebygget litt..

solstreif skrev:

Jeg er jo bare 6 uker på vei ! Kan jeg få bekkenløsnign allerede nå??

I dag har jeg vært hos kiropraktor ! Og JA det var faktisk bekkenløsning ! 6 uker på vei, og med bekkenløsning !! Sknnsykt vondt.. Men skal forebygge så godt jeg kan:)

ja man kan få bekkenløsning så tidlig. men er større sjangse hvis man har hatt det før desverre... fikk det etter uke 12 forje svangerskap...

Back
Topp