Vondt i korsryggen - allerede

*vilde*

Betatt av forumet
Kjenner dere noe på kroppen enda, med vondter og sånt?
Jeg er veldig stiv i korsryggen, og kjenner det nedover på utsiden av lårene.
Hadde mye låsninger i bekkenet sist, håper ikke det blir så ille. Kjenner dere det allerede?

Jeg tenker jeg må være flink å komme meg på trening et par dager i uken nå, så kanskje jeg kan holde det i sjakk litt :-)

Jaa, har allerede fått bekkenløsning.. :) fysio har bedt meg sykemelde meg 100% allerede pga dette.. Sitter fremme i skambeinet og i høyre hofte.. Kjempevondt:(:(

jaaa vondt i korsryggen og nedover rompa på venstre side, og i lysken :( blir sur av å røre meg, for det gjør vondt for hvert et steg:/ satser på å få henvisning til fysio i neste uke:)

Har ikke merket det så mye enda denne gangen, men merket bekkenløsninga før uke 12 med begge de to forrige, håper det varer litt før den kommer igjen.

Hadde ekstremt vondt for noen uker siden., kan bare ønske deg (dere) god bedring og lykke til!<3 Det er driiiiiit vondt!!

Ja, eg er veldig dårlig i ryggen i dag, har glemt å være ekstra forsiktig som eg skal, var operert for prolaps i juli i fjor. Men eg håpa at eg blir betre no når kvalmen er nesten borte og eg kan begynne å trene lidt.
God bedring! :)

Ja.. veldig vond i korsryggen! Men sliter litt med ryggen fra før av, og hadde det likt forrige gang! :) men ingen bekkenløsning :)

Back
Topp