Tuttitutt

Flørter med forumet
Hei dere! De siste 5 dagene har jeg alt fra 1-5 ganger om dagen fått relativt sterke smerter i korsryggen, foran på magen (typ der blære / livmor ligger) og litt stikkende mot lysken og nedover låret. Primært venstre siden men ikke bare. Blir når dette kommer kvalm og ør i hodet og trenger å legge meg i senga til det gir seg. Varer sjeldent lengre enn 15 minutt. Har ikke hatt noen blødninger så prøver å slå meg til ro med det men blir likevell bekymret :nailbiting: har sendt en E melding til Fastlegen men velger å poste her au!❤️ her forresten 5+6, så ganske tidlig enda.
 
Hei! Jeg hadde noe lignende mellom uke 4-6 hvor jeg opplevde noen ganger om dagen at det oppsto et ubehag i mage/korsrygg som utviklet seg til ubehagelige "ilinger" nedover fremsiden av lårene. Varte bare noen minutter før det ga seg igjen. Er 23+5 i dag og ikke kjent noe til det etter uke 6 :)
 
Hei! Jeg hadde noe lignende mellom uke 4-6 hvor jeg opplevde noen ganger om dagen at det oppsto et ubehag i mage/korsrygg som utviklet seg til ubehagelige "ilinger" nedover fremsiden av lårene. Varte bare noen minutter før det ga seg igjen. Er 23+5 i dag og ikke kjent noe til det etter uke 6 :)
Så godt å høre! Håper det bare er ‘vokse’ smerter for meg au! Venter på svar fra legen og håper jeg kan komme inn til en sjekk. Har ikke egentlig noe time før 4. desember og det er så veldig lenge til!!
 
Back
Topp