Vondt i klitoris..?!

Vimseline2017

Blir kjent med forumet
Hei. Jeg ble klippet litt og sydd nedentil under fødsel. Har svært lite vondt i sår og sting nå 12 dager etter fødsel..men har en litt spreng-aktig følelse i klitoris av og til.. googlet selvfølgelig på nett og fant div historier om at klipping og sying kunne føre til at nervetråder ble skåret over eller kom i klem og førte til disse plagene..som selvfølgelig var vedvarende..hjelp!
Lurer derfor på om noen har opplevd det samme og om det eventuelt har vært forbigående eller vedvarende..

Hilsen bekymret.no :p

Jeg har akkurat samme følelse! Men det er 24 dager siden fødsel, og det har blitt mye bedre enn det var. Tidligere kunne jeg kjenne denne pulserende og sviende smerten rundt/ i klitoris flere ganger om dagen, spesielt når jeg satt på toalettet. Nå merker jeg det ikke hver dag en gang. Så vi får håpe dette føyer seg inn i (den lange) rekken av helt normale smerter og ubehag i forbindelse med fødsel! :-p

Jaa! Hadde akkurat det samme.. litt over 1 mnd siden fødsel.. konkluderte med at det var huden som ble veldig øm av å gå med bind hele tiden, så jeg gikk over til truseinnlegg så snart jeg kunne og da ble det bedre :)

Hadde det samme med nr 2. Men ikke denne gangen (nr 3). Gjorde spesielt vondt når jeg gikk på do. Tok det opp med lege som mente vi skulle se det an, han mente det hadde noe med strekking/overanstrengelse av musklene der. Gikk over etter en stund, men gikk en del uker, kanskje 1-2 mnd.. vanskelig å huske helt, men gikk ihvertfall over :happy:

Ok. Kjenner jeg puster litt lettere nå. Så for meg at sexlivet skulle få seg en knekk for alltid :p da satser vi på at det går over med tid og stunder. :)

Jeg og har det slik! 14 dager siden fødsel... kjennes ut som om den skal sprenges av og til :/ spesielt viss jeg sitter på toalettet.. har konkludert med at den sikkert har blitt utsatt for en del strekking under fødsel.. ble klippet også, og har lest om de nervene.. håper det gir seg..

Hadde det Også sånn så godt Åse at det er nokså normalt :p 19 dager siden fødsel og det er mye mindre vondt enn det var.

Her har jeg begynt å få en sprengaktig følelse i den ytre kjønnsleppa på samme side som jeg ble klippet og sydd. Kan det være noe av samme årsaken? Tre uker siden fødsel nå. Er spesielt vondt etter at jeg har vært i bevegelse. Merker jeg begynner å bli mektig lei av alle disse småvondtene! Var det ikke nok smerter involvert i selve fødselen?? Hahahaha :P

Her har jeg begynt å få en sprengaktig følelse i den ytre kjønnsleppa på samme side som jeg ble klippet og sydd. Kan det være noe av samme årsaken? Tre uker siden fødsel nå. Er spesielt vondt etter at jeg har vært i bevegelse. Merker jeg begynner å bli mektig lei av alle disse småvondtene! Var det ikke nok smerter involvert i selve fødselen?? Hahahaha :P
Haha ja! [emoji23]

Back
Topp