Vondt i keisersnitt arret fra første barnet.

1barnvilha2

Betatt av forumet
Hei hei flotte kommente mødre <3

Jeg har hatt litt vondt i keisersnitt arret i mitt i dag, og lurer på; kan vonden komme allerede nå eller er det for tidlig ?
Har hørt man kan få vondt i arret i neste graviditeter, men syns det var vel tidlig :nailbiting: 6+0..

Jeg tenkte det bare var en truse som gnagde på arret men det var det ikke :p rart det der..
 
Hei hei flotte kommente mødre <3

Jeg har hatt litt vondt i keisersnitt arret i mitt i dag, og lurer på; kan vonden komme allerede nå eller er det for tidlig ?
Har hørt man kan få vondt i arret i neste graviditeter, men syns det var vel tidlig :nailbiting: 6+0..

Jeg tenkte det bare var en truse som gnagde på arret men det var det ikke :p rart det der..


Jeg hadde det også sånn rundt uke 5/6, nå merker jeg ikke noe til det. :) Er 8+5 i dag.
 
Jeg hadde keisersnitt i Mars i fjor. Etter jeg ble gravid har jeg vondt i kantene på arret når jeg løfter eller anstrenger meg. Men snakket med broren min som er kirurg som sier det ikke er farlig å ha litt vondt i keisersnitt arr, så lenge det ikke er ekstremt altså :)
 
Jeg har ikke merket noe i keisersnittarret, men jeg er veldig spent på om jeg vil merke noe når magen begynner å vokse skikkelig :wideyed::rolleyes:
 
Back
Topp