Vondt i i ryggen

Larin

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Har sykelig vondt i ryggen disse dager, sånn midt på ryggen. Noen som har tips? :p trening er ikke helt aktuelt for tiden da jeg sliter med både kvalme og hodepine :p livet som gravid :p

Tøye forsiktig. Stå rett opp, og bøy deg forsiktig fremover, tenk at du skal bøye virvel for virvel. Så når du har bøyd deg helt ned så svinger du forsiktig slik at du tøyer ryggmusklene på begge siden av ryggen, før du retter deg sakte opp igjen. Helt til slutt skyver du hoften frem før du retter opp nakken og hodet. Du har nok vondt pga stillesitting/ligging kan jeg tenke meg, sliter med det samme. Når jeg ikke får bevegd med så blir det vondt.

Tøye forsiktig. Stå rett opp, og bøy deg forsiktig fremover, tenk at du skal bøye virvel for virvel. Så når du har bøyd deg helt ned så svinger du forsiktig slik at du tøyer ryggmusklene på begge siden av ryggen, før du retter deg sakte opp igjen. Helt til slutt skyver du hoften frem før du retter opp nakken og hodet. Du har nok vondt pga stillesitting/ligging kan jeg tenke meg, sliter med det samme. Når jeg ikke får bevegd med så blir det vondt.

Tusen takk for tips :D dette skal prøves ut!
Ja, blir mye stillesitting og ligging i disse kvalme dager :p

Tusen takk for tips :D dette skal prøves ut!
Ja, blir mye stillesitting og ligging i disse kvalme dager :p
Ja det er stortsett det jeg driver med for tiden :p

Back
Topp