Vondt i hofter og ben når jeg våkner

Vivi

Blir kjent med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg våkner hver morgen nå med veldig verk i hofter og nedover begge beina. En jevn smerte som samtidig gjør at jeg kjennes veldig stiv ut. Det hjelper å strekke seg og komme seg i bevegelse, men er veldig vondt når jeg ligger. Denne smerten vekker meg hver morgen. Noen flere som har det sånn? Jeg kjenner ikke noe på dagtid.
 
Legg noe mellom beina når du sover! Det hjelper veldig her:) Jeg bruker en ammepute. Veldig digg!
 
Ja! Jeg har det sånn når jeg sover på siden. Bbhugme skal hjelpe mot det, og den funker på meg (når jeg bruker den riktig, hehe!). Du kan også prøve med puter eller en dyne mellom bena.
 
Ja! Jeg har det sånn når jeg sover på siden. Bbhugme skal hjelpe mot det, og den funker på meg (når jeg bruker den riktig, hehe!). Du kan også prøve med puter eller en dyne mellom bena.
Ja, jeg ligger kun på siden så det er nok da det skjer! Skal prøve med en stor pute i kveld :)
 
Samme her! Jeg har hatt en vanlig pute mella bena, en liten hjertepute for å støtte under magen, en bamse mellom brystene og en liten bamse under haka for å støtte opp hele kroppen!:hilarious:
Har kjøpt en bbhugme pute, den store nå, så håper den er bedre enn 20 puter og bamser. Slitsomt når jeg snur meg 100 ganger i løpet av natten å må ta med meg alle bamsene rundt:hilarious:
 
Det skjer meg når jeg sovner på sofaen, våkner med skikkelig verk og stivhet, spesielt i hofta som ligger mot underlaget. Skjer ikke når jeg sover i sengen med bbhugme! Som flere sier, prøv å bygge opp med puter mellom knær, ankler, under mage :happy:
 
Back
Topp