Vondt i hoftene

MagMetal

Betatt av forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
Finnes det noen der som slitter med hofter?? Jeg sover på venstre eller høyre side, men våkner ofte pga sterk vondt i hoftene. De blir raskt numne..jeg prøver å skifte stilling, men det hjelper ikke så mye. I løpet av dagen blir det bedre når jeg beveger meg litt..er 32 uker på vei.

Har du forsøkt å sove med en god, fast pute mellom beina? Altså når du ligger på siden..

Ja..det gjør jeg..har kjøpt pute for gravide:)

Jeg sliter også med det. Har vært veldig i perioder siden uke 7, men nå er det fryktelig vondt igjen. Sover med bbhugme, men får fortsatt vondt.

Sliter med samme selv. Her er det pga bekkenløsning og antydning til bekkenlåsning. Har fått noen øvelser av fysio som jeg gjør iløpet av dagen for å manipulere leddene slik at det gjør mindre vondt :)

Får også fort vondt i hoftene og må snu meg ofte. Blir øm om jeg ligger for lenge på en side selv om jeg har BBhugme puten mellom beina.
Savner noe sykt å kunne ligge på magen!

Jeg sliter og veldig med numne hofter, og klarer ikke sove godt på sidene lengre. Sover faktisk mye bedre på ryggen for tiden, men bruker å stappe bbhugme puta under ryggen, slik at jeg ligger litt på siden, og litt på ryggen, det funker godt :-) Utenom det har jeg og fått noen øvelser av fysio, men syntes ikke det hjelper så veldig.

Jeg plages veldig med den høyre hofta, går ikke lange tida før den er så vond at jeg mååå snu meg. Men så har det seg sånn at jeg også plages veldig med den venstre skuldra, så er ikke akkurat så mye bedre å ligge på den siden :p

Plages også veldig med vonde hofter... Klarer ikke å ligge så lenge på hver side og våkner ofte av at de er dovne og jeg må snu meg. Har generelt mye spenninger i hoftene for tiden.

Jeg har veldig ofte vondt i venstre hofte, både når jeg sitter og ligger. Er en stikkende smertefølelse! Forferdelig altså. Bruker Bb-hugme, men det hjelper ikke på de vondtene :(

Jeg har svinvondt om natten nå. Prøver å massere litt når jeg har fått snudd meg. Har ingen smerter om dagen, så jeg bryr meg ikke noe nevneverdig om nattens små utfordringer. Jeg sover egentlig ganske greit når jeg bare får snudd meg :)

Jeg har også vondt i hofta, på venstre side. Vondter i begge hofter forøvrig, men vondten på venstre side sitter mer på utsiden. Tror det kommer av belastning ved å ligge på siden. Etter at jeg sov fantastiske 4 timer i strekk uten å snu meg i dag var den veldig vond da jeg våknet :S
Hjelper å bytte liggestilling, jeg har også ligget litt mer over på ryggen i det siste, godt stablet opp med puter så jeg ikke ligger flat.

Jeg hadde veldig vondt i høyre hofte en periode, men det har gitt seg. Da var det sånn at tårene spratt av og til! Våkna første gangen av krampefølelse, det var skikkelig ille!

Heldigvis er det ikke så irriterende på dagen:)

Back
Topp