Vondt i hoftene om natta..

Snupz

Glad i forumet
Skal ikke klage, er i super form om dagen, men slit med søvn om natta. Får så vondt i hoftene og finner ikke ro. Får sove litt, så våkner jeg av smerter i hofta jeg ligger på. Snur meg og samme der. :S prøver med pute mellom bena osv, men hjelper ikke. Jobber fullt enda, Og d går fint.

Høres ikke behagelig ut :( Ville nok tatt meg en tur til legen og evn til en fysioterapaut. KAnskje det er noen tips de kan gi deg. VIktig med god nattesøvn.. Og kanskje du bør vurdere en gradert sykemelding om plagene kanskje bunner i belastning som skjer på jobb... Masse lykke til :)

PS: Fortsett med pute mellom beina, kan hjelpe i lengden :)

ej he akkurat samme probleme,vokna ørten ganga på natta for at ej verke :(
søve veldig dårlig på natta på grunn av ditta,snur mej heile tia og berre makka.... :(
men ej er 100 % sjukmelt å guttane er 80% i bhg så ej kvila mej masse og søv litt på morgen etter dei er levert i bhg..
ha aldri klart og komt mej gjennom dagane visst ikkje xsmile17 verke også masse på dagen,så her blir det masse kvile

ej he akkurat samme probleme,vokna ørten ganga på natta for at ej verke :(
søve veldig dårlig på natta på grunn av ditta,snur mej heile tia og berre makka.... :(
men ej er 100 % sjukmelt å guttane er 80% i bhg så ej kvila mej masse og søv litt på morgen etter dei er levert i bhg..
ha aldri klart og komt mej gjennom dagane visst ikkje xsmile17 verke også masse på dagen,så her blir det masse kvile

Back
Topp