Vondt i hodet

Absolutt! Er ikke plaget med det ellers, men nå har jeg de siste to månedene hatt ganske jevn dunking..

Absolutt!! Har nesten aldri vondt i hodet til vanlig, men nå dukker d opp støtt og stadig, spesielt etter lange og stressende dager på jobb [emoji12]

Ja, ikke så voldsomt som norn andre her som har det hele tiden, men oftere enn vanlig.

Kjenner og til den hodepinen:wtf: ikke så mye dunking, men mer sånn konstant press i panna... Nesten samme følelse som ved tette bihuler..

Jepp! Vært veldig plaget med det de siste dagene :/ Mener og ha lest at det skyldes hormoner.

Jeg har det snart hele tiden nå, ivertfall om kveldene. Da er det helt forferdelig.

Samme her, varte over noen dager - men nå er det borte for en stund igjen.

Faktisk ikke! Jeg har normalt mye vondt i hodet, men har ikke hatt hodepine en eneste gang etter at jeg ble gravid! Graviditeten har tydeligvis motsatt effekt her i gården :shy:

Har ikke hatt vondt i hodet før de siste dagene.
Vet ikke om det har med hormoner gjøre eller om det er at jeg er sliten og hatt litt mye jobb.

Jepp.. men kan hende jeg ikke drikker nok vann.

Jaa hver dag! Men tror det kommer fra nakken, er så sliten om dagene og kjenner det starter med nakkestivhet på ettermiddagen og utvikler seg til hodepine..

Back
Topp