Vondt i hodet!

Fiona

Flørter med forumet
Jeg sliter sååå fælt med vondt i hodet. Nesten hver dag og det hjelper ikke m paracet.
Jeg prøver å drikke så mye jeg kan, vet jeg kanskje grubler litt for mye på ting...men synes det er rart det stadig kommer tilbake.
 
Da er vi to. Jeg har vondt i hode så og si hver dag. Når jeg legger meg er det så vondt at jeg ikke orker å ha øynene åpne.
 
Hva tror du det kommer av? Tror du det er sv.skap.relatert?
 
Sniker litt fra februar. Jeg hadde også veldig mye vondt i hodet sist gang jeg var gravid. Ingen ting hjalp, fikk beskjed om at det var hormonelt. Så prøvde jeg akkupunktur og det fjernet det verste. Håper du kan bli kvitt hodevondten på noe vis, vet hvor slitsomt det kan være!

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14
 
Jeg tror det er sv.Skaps relatert, sleit ikke så mye med hodepine før jeg ble gravid!
 
Jeg var sykmeldt i 4 uker pga hodepine. Legen kalte det spenningshodepine. Mest sannsynlig sv. relatert, veldig travelt :( Forhåpentligvis går det over!
 
jeg og har vært mye plaga med hodepine så langt i dette svangerskapet, ikke plaga med hodepine til vanlig, og heller ikke i første svangerskapet, men nå er det periodevis daglig fra jeg står opp til jeg legger meg.. plagsomt, og eneste legen min kunne anbefale var å sove ut minst en gang i uka (skulle fått det på resept.. :p ) men trøster meg med at det går over :)
 
Har mykje vondt i haudet eg og, men prøva å få i meg så mykje væske :)
 
Samme her:-S Slet med hodepine sist også, men det er verre denne gang. Nå har jeg hodepine hver dag, gjerne flere ganger om dagen. Kan komme brått og forsvinne på samme måte. Men slitsomt er det! Tar gjerne imot tips...( hvis det finnes noe annet enn søvn og vann:) )
 
Back
Topp